10 kunderådgivere til ny sektion for Tidlig Pension

Kan du sikre enkel og effektiv kundeservice på et komplekst grundlag? Møder du kunden i øjenhøjde? Og trives du i en hverdag med mange opgaver? Så er du måske en af de kunderådgivere, vi søger til opstart af vores nye sektion Tidlig Pension i Holstebro.

Kan du rådgive og sagsbehandle?
I ATP løser vi opgaver for næsten alle borgere og virksomheder i Danmark. Årligt er vi i kontakt med knap halvdelen af alle danskere, fordi de fx modtager folkepension, har en arbejdsskade eller skal have udbetalt feriepenge.

Til ydelsesområdet Tidlig Pension er vi i øjeblikket på udkig efter kolleger, der kan veksle mellem at rådgive vores kunder via telefon og sagsbehandle digitale henvendelser.

Tidlig Pension er en ny ydelse, som går i luften 1. august. Ydelsen kan søges af borgere, der er fyldt 61 år og har været min. 42 år på arbejdsmarkedet. Nogle vil kende den nye ydelse som ”Arne-pension”.

Vi søger dig, der får energi af kundekontakt og:

  • kan kommunikere klart og tydeligt og formidle komplekse regler på en kundevenlig måde
  • trives i en effektiv og struktureret hverdag med skiftende opgaver
  • er vant til at arbejde med administrative opgaver med en vis grad af kompleksitet
  • motiveres af at skabe gode kundeoplevelser.

Har du erfaring?
Når du starter i ATP, sørger vi for en god og grundig oplæring, hvor du hurtigt selv får lov til at løse sager og tage telefoner med sparring fra en kollega.

Som person er du nysgerrig, ansvarsfuld og imødekommende. Du har muligvis en professionsbachelor i offentlig administration. Du kan også være finansøkonom, kontoruddannet eller tilsvarende.

Du har sandsynlig prøvet kræfter med rollen som kunderådgiver tidligere, men det vigtigste er, at du er entusiastisk omkring opgaven.

Vil du løse opgaver til gavn for samfundet?
ATP er Danmarks største pensions- og sikringsselskab. Vi er sat i verden for at sikre økonomisk grundtryghed for alle danskere – hele livet. Vi udbetaler årligt cirka 300 mia. kr. og er dermed Danmarks største udbetalingsenhed af velfærds- og sikringsordninger. To ud af tre velfærdskroner, der udbetales i Danmark, bliver administreret af ATP.

Du bliver en del af et team af professionelle og kvalitetsbevidste kolleger i moderne kontorfaciliteter. Vi lægger vægt på motivation og evne til videndeling og læring – og så skal det være sjovt at gå på arbejde.

Mere end halvdelen af dine kolleger i sektionen er erfarne kunderådgivere, der har arbejdet med andre opgaver i ATP. De erfarne kolleger vil være lært op og klar til opstart 1. august.

Løn fastsættes efter gældende overenskomst, og du bliver omfattet af en attraktiv pensionsordning samt sundhedsforsikring.

=dig? Så send en ansøgning
Send os gerne din ansøgning hurtigst muligt og senest søndag d. 16. maj. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansættelse sker pr. 1. august og vil som udgangspunkt være på fuld tid.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Kasper Nielsen på tlf. 2056 2351.

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder