Asset Manager til ATP Ejendomme

Vil du bruge din solide erfaring til at lede den strategiske udvikling af nogle af Københavns mest markante erhvervsejendomme, samtidig med at du sikrer optimale rammer for de personer, der hver dag går på arbejde i ejendommene? Til vores kontor i indre København søger vi en erfaren Asset Manager, der kan stå i spidsen for proaktiv forvaltning, udvikling og optimering af en fast portefølje af ejendomme.

Som Asset Manager arbejder du 360 grader rundt om ejendommene og sikrer bedst mulige økonomiske resultater. Det vil sige, at du, i tæt samspil med dine kolleger, kommer omkring alt fra udlejning og kundepleje til drift, vedligeholdelse, ombygning og strategisk udvikling ud fra et mål om at sikre veldrevne ejendomme samt optimale forhold for vores kunder og deres forretning. Du bliver det helt centrale omdrejningspunkt for alle vigtige kommercielle beslutninger og den langsigtede værdiskabelse i din portefølje af ejendomme.

Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • være ansvarlig for kunderelationer og indgåelse af lejekontrakter/genforhandlinger
  • have overordnet økonomisk ansvar for ejendommene
  • være ansvarlig for udarbejdelse af handlingsplaner for ejendommene
  • være ansvarlig for forhandlinger med kunder, leverandører og myndigheder
  • styre og optimere omkostninger, løbende drift og vedligeholdelse
  • tilrettelægge og styre optimerings- og udviklingstiltag
  • drive tværgående projekter i samarbejde med øvrige afdelinger og fagområder

Er du en erfaren Asset Manager med sans for udvikling?
Du har en relevant videregående uddannelse som for eksempel cand.merc. eller cand.jur. og flere års erfaring med udvikling af ejendomme. Du er vant til at drive processer, har kommerciel indsigt, bred økonomisk forståelse og tilgang samt erfaring med kundepleje, forhandlinger og project management. Du brænder for udvikling, er ambitiøs og formår at se muligheder og tilegne dig ny viden inden for dit felt for konstant at hæve barren. Du kan lide at have en bred kontaktflade, forstår vigtigheden af at kommunikere det rette budskab på det rette tidspunkt, og så er du serviceminded. Du har en naturlig og venlig autoritet og en positiv tilgang til samarbejdet med kunderne i ejendommene. Du går strategisk til opgaverne og trives i en hverdag, hvor ikke to dage er ens. Organisatorisk får du en stor berøringsflade, hvorfor vi forventer, at du er god til at opbygge relationer og trives med samarbejde på tværs af både afdelinger og fagligheder. Har du kendskab til Unik Bolig 4, er dette et plus.

Vil du udvikle dit potentiale og være en del af en organisation med høje ambitioner?
Du bliver en del af en velkonsolideret organisation med en imponerende ejendomsportefølje, der omfatter både ældre, æstetiske ejendomme, topmoderne nybyggeri samt spændende udviklingsprojekter. 

Du kommer til at arbejde sammen med et hold af mere end 120 specialister indenfor investering, byggeri og service. Vi er for tiden i gang med en udviklingsrejse, hvor du kan bidrage. Du skal derfor synes, at forandring er spændende og kunne lide at medvirke til udviklingen af ATP Ejendomme.

=dig? Så send en ansøgning
Hvis du synes, at stillingen lyder som noget for dig, så send gerne din ansøgning med det samme, da vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Tine Cederholm Bemberg på tlf. 51 99 12 49.

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder