Asset Manager til ATP Ejendomme i Aarhus

Vil du være med til at udvikle en spændende portefølje af erhvervsejendomme, og kan du sikre optimale rammer for de mennesker, der hver dag færdes i dem? Vi er på udkig efter en ny kollega, der kan arbejde 360 grader rundt om en portefølje af ejendomme. Det vil sige, at du skal være med til at sikre en proaktiv forvaltning og optimering samt skabe de bedst mulige økonomiske resultater. Som Asset Manager har du et tæt samspil med dine kolleger og kommer omkring alt fra udlejning og kundepleje til drift, vedligehold og strategisk udvikling. Alt sammen med målet om at sikre veldrevne ejendomme og optimale forhold for vores kunder og deres forretning. Du bliver tilknyttet vores kontor i centrum af Aarhus, men skal forvente nogen rejseaktivitet, da ejendommene fordeler sig over det meste af Danmark. 


Dine opgaver bliver blandt andet: 

  • Bistå i forbindelse med indgåelse af lejekontrakter og genforhandlinger med kunder
  • Styring af økonomi på ejendommene 
  • Udarbejdelse af handlingsplaner for ejendommene 
  • Styring og optimering af omkostninger, løbende drift og vedligeholdelse
  • Tilrettelæggelse og styring af optimerings- og udviklingstiltag
  • Tværgående projekter i samarbejde med øvrige afdelinger og fagområder

Er Asset Management en del af dit DNA?     
Du har en relevant videregående uddannelse som for eksempel finansøkonom, ejendomsmægler eller bachelor/kandidat indenfor økonomi. Du brænder for udvikling af ejendomme, er ambitiøs og formår at se muligheder og tilegne dig ny viden inden for dit felt for konstant at hæve barren. Du kan lide at have en bred kontaktflade, forstår vigtigheden af at kommunikere det rette budskab på det rette tidspunkt, og så er du serviceminded. Du har en naturlig og venlig autoritet og en positiv tilgang til samarbejdet med kunderne i ejendommene. Du går strategisk til opgaverne og trives i en hverdag, hvor ikke to dage er ens. Du vil få en stor berøringsflade både internt og eksternt, og derfor forventer vi, at du er god til at opbygge relationer og trives med samarbejde på tværs af både afdelinger og fagligheder.    

Vil du udvikle dit potentiale og være en del af en organisation med høje ambitioner?
Du bliver en del af en velkonsolideret organisation med en af landets førende ejendomsporteføljer, der omfatter både ældre, æstetiske ejendomme, topmoderne nybyggerier samt spændende udviklingsprojekter. Du kommer til at arbejde sammen med et hold af mere end 120 specialister inden for investering, byggeri og service. Vi er for tiden i gang med en transformation, hvor mange ting er i spil – du skal derfor synes, at forandring er spændende og kunne lide at bidrage til processen.

=dig? Så send en ansøgning
Hvis du synes, at stillingen lyder som noget for dig, så send din ansøgning inden den 20. august 2021. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Jakob Geldorf Kristensen på 61 62 92 50 eller jak@atp-ejendomme.dk. 

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder