Assistent til ATP’s CEO Office

Vil du supportere ATP’s personlige assistenter? Kan du skabe overblik og struktur i komplekse sammenhænge? Og trives du i en omskiftelig hverdag med forskellige ad hoc-opgaver? Så er du måske den deltidsmedarbejder, vi søger.

Vil du have en deltidsstilling med mening?
I ATP har vi gennemgået et direktørskifte og en omstrukturering af vores direktionssekretariat. Derfor søger vi nu dig, der er på udkig efter et deltidsjob og har lyst til at løse forskellige administrative opgaver i vores team af fire personlige assistenter til vores CEO og respektive koncerndirektører. Arbejdstiden er 15-20 timer svarende til 2-3 dagen om ugen.

I rollen som assistent vil du arbejde tæt på topledelsen og få et indblik i de administrative dynamikker, der udspiller sig i en organisation, der arbejder til gavn for hele Danmark. I din dagligdag vil du referere til vores PA-teamleder og de øvrige PA’er.

Konkret søger vi dig, der kan hjælpe med:

  • koordinering i bred forstand (fx mødebookning og behandling af mails i teamets fællespostkasse)
  • bestillinger i forbindelse med rejser og arrangementer
  • håndtering af diverse ad hoc-opgaver
  • at planlægge interne og eksterne events 
  • aftalehåndtering, invitation af deltagere, udsendelse af materiale og bestilling af forplejning mv.

Overholder du deadlines?
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor din fornemmeste opgave har været at skabe struktur og træde til, når der var behov for en hjælpende hånd. Det vigtigste er, at du er struktureret, sørger for at deadlines overholdes og følger op.

For at lykkes i rollen skal du kunne arbejde selvstændigt og struktureret og formå at skabe overblik i komplekse sammenhænge. Din hverdag med berøringsflader på tværs af hele organisationen stiller krav til dine relationelle kompetencer.

Vil du arbejde til gavn for samfundet?
Som Danmarks største pensions- og sikringsselskab og administrator af ca. to tredjedele af alle velfærdsydelser er ATP en hjørnesten i det danske samfund. Vi arbejder for økonomisk grundtryghed i Danmark – enkelt og effektivt.

Du slutter dig til koncern- og direktionssekretariat, hvor du ud over et godt socialt miljø vil blive garanteret et stort fokus på udvikling. Derudover vil en arbejdsdag i tæt samspil med ATP’s CEO Office, den øvrige koncernledelse og interessenter på tværs af afdelinger og organisatoriske niveauer give dig et unikt indblik i en koncern, der har en helt særlig rolle i det danske pensions- og velfærdssystem.

I ATP tilbyder vi et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte. Og det har vi. Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov.

=dig? Så send os dit CV
Du behøver ikke at sende os en lang ansøgning. Vi er mere interesserede i dit CV, som du skal sende til os senest lørdag d. 20. august.

Vi behandler henvendelser fra uge 32 og håber på opstart hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Management Partner Julie Wolff på tlf. 4050 5710 eller mail juwo@atp.dk.

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder