Driftskoordinator til ATP Ejendomme

Er god kundeservice en af dine spidskompetencer? Er du talstærk, og trives du med regnskabsmæssige opgaver så som budget- og fakturahåndtering? Til vores kontor i indre København søger vi en energisk og serviceminded driftskoordinator, der i samarbejde med kollegerne i teamet kan sikre vores kunder en god oplevelse, når de kontakter os. Som driftskoordinator er du ofte den første, vores kunder taler med. Det er derfor vigtigt, at du formår at håndtere opgaver af varierende karakter og give vores kunder den rette vejledning, som får dem godt videre. Foruden den daglige kundekontakt får du rollen som teamets talstærke kollega, der bliver ansvarlig for opgaver af mere regnskabsfaglig karakter.

Dine opgaver bliver blandt andet:

  • Kundeservice på mail og telefon
  • Fakturahåndtering, kontering og workflow i Unik Bolig 4
  • Support til kolleger vedrørende budgetposter, spørgsmål til kontering, opslag i lejekontrakter med mere
  • Modtagelse af kundehenvendelser, for eksempel fejlmeldinger i vores helpdesk-system og andre forespørgsler
  • Budgetoprettelse og indtastning af driftsbudgetter
  • Håndtering af forsikringssager, opfølgning og afregning

Har du et højt energiniveau, som du bruger til at sikre gode kundeoplevelser?    
Vi forestiller os, at du har en baggrund som koordinator, administrator eller fra en regnskabsfunktion – gerne i ejendoms- eller byggebranchen. Du arbejder målrettet og med god struktur, som gør, at du følger dine opgaver sikkert til dørs. Du får energi af at tale med kunder og trives med at være en del af et mindre team, hvor I hjælper hinanden og løser opgaver i fællesskab. Som driftskoordinator får du en bred berøringsflade i din afdeling - specielt med dine kolleger ude på ejendommene, ligesom det er dig, der sender opgaver videre til eksterne samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at dine samarbejdsevner er i top, og at du formår at kommunikere på tværs af afdelinger og fagligheder.

Har du kendskab til DaluxFM, og Unik Bolig 4 er dette en fordel, men ikke et krav. 

Vil du udvikle dit potentiale og være en del af en organisation med høje ambitioner?
Du bliver en del af en velkonsolideret organisation med en imponerende ejendomsportefølje, der omfatter både ældre, æstetiske ejendomme, topmoderne nybyggeri samt spændende udviklingsprojekter. Du vil indgå i et ambitiøst og kompetent team med en uformel omgangstone og en stor grad af åbenhed og sammenhold, der begge er en del af vores værdisæt.

Du kommer til at arbejde sammen med et hold af mere end 120 specialister indenfor investering, byggeri og service. Vi er for tiden i gang med en udviklingsrejse, som du bliver en del af – du skal derfor synes, at forandring er spændende og kunne lide at bidrage til udviklingen af ATP Ejendomme.

=dig? Så send en ansøgning
Hvis du synes, at stillingen lyder som noget for dig, så send din ansøgning senest den 24. oktober 2021. Vi holder samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Julie Eis Eriksen på tlf. 23 74 73 43.
 

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder