Ejendomsadministrator til ATP Ejendomme

Trives du i feltet mellem jura, økonomi og kommunikation? Og har du lyst til at administrere nogle af de mest ikoniske ejendomme? Som ejendomsadministrator i ATP Ejendomme bliver du en del af en organisation, hvor beslutningsvejene er korte, hvor du får lov til at tage aktiv del i processerne, og hvor både videndeling og sammenhold er en vigtig del af arbejdsdagen.

Hos ATP Ejendomme ejer, udvikler og drifter vi nogle af landets helt unikke ejendomsperler, og tager sammen et dedikeret ejerskab på vores ikoniske portefølje med kunden i centrum. Vi samarbejder bredt og på tværs af fagligheder og funktioner, og har en stærk motivation til at lykkes og skabe resultater med andre. 

Dine opgaver bliver blandt andet: 
•    Håndtering af lejeregulering, lejeopkrævning og restancer
•    Udarbejdelse af varme- og driftsregnskaber
•    Deltagelse i fakturahåndtering, kvartalsopfølgning og budgetproces 
•    Bidrage til at udvikle teamets opgaver og processer
•    Sparring med kolleger i øvrige teams og understøttelse af forretningens behov omkring håndtering af kundeforhold

Dine nye kolleger er engagerede og har et stærkt sammenhold
Ejendomsadministrationsteamet har sin daglige gang på vores kontor i indre København, hvor du vil opleve en organisation i udvikling og fremdrift, som udlever sine værdier om åbenhed, ambition og integritet. Vi lægger stor vægt på udvikling og sparring og arbejder på at skabe succes for hinanden og vores virksomhed. Vores arbejdsmiljø er kendetegnet ved høj faglighed, engagement, indflydelse og godt humør. 

Opbyg relationer og udnyt dit fulde potentiale 
Du har solid erfaring med administration af boligejendomme og/eller erhvervsejendomme, og du får energi af at være i en organisation i udvikling, da vi som en del af vores strategi bl.a. er ved at ændre i sammensætningen af vores portefølje og implementere et nyt ERP-system. Du evner at bearbejde og benytte relevant data, er skarp på detaljen og går til opgaverne med overblik og struktur. Som person er du nysgerrig og idérig, og du er ikke bleg for at byde ind, når du øjner muligheder, der kan løfte både dit og teamets arbejdsgange og leverancer. Desuden forstår du vigtigheden af klar og rettidig kommunikation, når vores kunder skal informeres om forhold, der relaterer sig til deres lejemål. 

Du er en vigtig del af vores virke som ansvarlig ejendomsejer 
ATP Ejendomme har eksisteret siden 1993 og har gennem de seneste år gennemgået en organisatorisk og kommerciel transformation, som vi stadig er i gang med, så du skal synes, at forandring og udvikling er spændende og kunne lide at bidrage aktivt til processen. Hos os får du en karriere med mening, hvor du kan udfolde dine faglige evner og menneskelige kvaliteter sammen med dygtige kolleger om et fælles mål og med en stærk kultur. Toppræstationer kræver et godt arbejdsmiljø. Derfor lægger vi stor vægt på trivsel, livsbalance og dygtig ledelse, og vi er netop nu også ved at ansætte en dedikeret teamleder til ejendomsadministrationen, som indtil da refererer til Head of Legal. Opslaget vedr. den nye teamleder finder du her.

=dig? Så send en ansøgning
Hvis du synes, at stillingen lyder som noget for dig, så send din ansøgning snarest muligt, da vi løbende afholder samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Legal Martine Prince på tlf. 40 19 22 19.
 

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder