Forretningskonsulent til familieydelser

Er du typen, der går analytisk til værks og finder på nye måder at gøre tingene på? Kan du gøre gode processer endnu bedre? Så er du den forretningskonsulent, vi er på udkig efter til Kundedrift og Produktudvikling, der er en del af Udbetaling Danmark i ATP.

Kan du bevare overblik, selvom kursen ændrer sig?
I Udbetaling Danmark er vi i øjeblikket på udkig efter en forretningskonsulent, der har lyst til at spille en central rolle ift. at understøtte forretningsprocesserne og udvikle en effektiv og kundefokuseret drift inden for sporet Familieydelser.

Dig, der kan bevare overblikket ift. de forskellige løsninger, indgå i et samarbejde med vores eksterne leverandør og sikre, at leverancerne er korrekte og leveres til tiden og den rigtige pris.

Du tager ansvar for fremdrift og befinder dig godt inden for et område, hvor fokus pludselig kan skifte på baggrund af lovændringer. Konkret søger vi dig, der kan:

  • arbejde tæt sammen med forretningen ift. produktudvikling
  • hjælpe med driftsmæssige opgaver
  • varetage review af leverandørens løsningsbeskrivelser.

I jobbet vil der være gode muligheder for at afsøge alternative løsninger og sætte dit præg på hvilken retning, vi bevæger os. Du får ejerskab for udviklingsopgaver og skal fx være med til at udvikle en ny digital postløsning og en ny Nem ID-løsning, som vi skal i gang med efter årsskiftet.  

Har du styr på detaljen?
Du kommer med en relevant kandidatgrad og min. tre års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opbygget en god teknisk forståelse og evnen til at sætte dig ind i komplekse systemer. Derudover er det en fordel, hvis du har kendskab til Modulus og/eller Oracle, men det er ikke et krav.

Du ser dig selv som struktureret, detaljeorienteret og typen, der følger tingene til dørs. Du er en skarp analysator, der finder frem den bedste løsning og er i stand til at formidle enkle og effektive budskaber til interne og eksterne interessenter.

Vil du arbejde til gavn for danske børnefamilier?
Du bliver en del af Udbetaling Danmark i ATP’s Administrationsforretningen og indgår i Kundedrift og Produktudvikling inden for Familieydelsesområdet.

Vi er ansvarlige for at udbetale 31 forskellige ydelser til danske børnefamilier og sætter en ære i at varetage en stor samfundsmæssig opgave hver dag. Teamet består af forretningsfolk, jurister, kommunikationsspecialister, data -og IT-profiler – et fagtungt team, der arbejder tæt sammen for at lykkes med opgaverne.

ATP er Danmarks største pensions- og sikringsselskab. Vi er sat i verden for at sikre økonomisk grundtryghed for alle danskere – hele livet. Vi udbetaler årligt cirka 230 mia. kr. og er dermed Danmarks største udbetalingshus af velfærds- og sikringsordninger. To ud af tre velfærdskroner, der udbetales i Danmark, administreres af ATP.

=dig? Så send en ansøgning
Vi glæder os til at høre fra dig senest 30. november. Vi holder løbende samtaler, så send derfor gerne din ansøgning og CV afsted allerede i dag. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Christian Lyrn på cne@atp.dk.

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
Trappe