Forretningsspecialist til drift og systemudvikling i Udbetaling Danmark (Familieydelser)

Vil du være med til at skabe de bedste løsninger med udgangspunkt i de forretningsmæssige behov og de systemtekniske og juridiske muligheder? Kan du sætte dig i kundens sted? Så er det dig, vi søger til Produktudvikling Familieydelser, hvor vi har ansvaret for at sikre rettidig og korrekt udbetaling af omkring 18 mia. kr. årligt til danske børnefamilier.

Vil du være med til at udvikle gode løsninger?
I ATP’s Udbetaling Danmark er vi på udkig efter en forretningsspecialist til Familieydelsesområdet.

I rollen som forretningsspecialist er du en succes, når du driver forbedringer, der optimerer vores forretning. Der kan være tale om effektiviseringer, compliance, håndtering af fejl eller implementering af lovændringer.

Du er også en succes, når vores drift er stabil og de tilbagevendende udbetalinger og reguleringer kører effektivt og gnidningsfrit.

I Familieydelser har vi ansvaret for et af landets vigtigste digitale systemer. Vi garanterer komplekse udfordringer – for udbetalingen af 18. mia. kr. ér en kompleks omgang, når kunden skal opleve det hele enkelt og effektivt.

Vores opgaveportefølje er stor og varieret med mange forskellige opgavestillere, interne såvel som eksterne, og til tider flytter en lovændring prioriteterne. 

Vi er på udkig efter dig, der:

  • er nysgerrig på forbedringsmuligheder og tænker i andre teknologiske løsninger end systemændringer til at løse en konkret udfordring eller til at optimere eksisterende processer

  • kan samarbejde og udfordre vores it-leverandør, så kravsspecifikationen er i overensstemmelse med loven og afspejler kundens og forretningens behov

  • har gode samarbejdsevner og kan kommunikere på flere organisatoriske niveauer og med eksterne leverandører

  • kan arbejde selvstændigt og er i stand til at opsøge viden på egen hånd

  • er optaget af, at vi som team lykkes med alle vores opgaver

  • kan eksekvere på tilbagevendende driftsopgaver og gerne håndterer en fejlsag fra start til slut.

Får du tingene til at ske?
Du har en relevant uddannelsesbaggrund på kandidatniveau og erfaring fra en lignende stilling. 

Det er afgørende for os, at du kan drive og koordinere aktiviteter fra idé til implementering og drift. Du trives med at tage en styrende og handlekraftig position og arbejder som en form for projektleder, når du driver ændringer. Det falder dig naturlig at sikre overholdelse af deadlines, og du går gerne en ekstra mil, når det er nødvendigt. 

Vil du lave løsninger til gavn for samfundet?
I sektionen Produktudvikling Familieydelser er vi 10 medarbejdere med tætte samarbejdsrelationer til andre afdelinger og kolleger fx jurister, data governance, løsningsarkitekter, fagcoaches og forretningskonsulenter i Kundeservice samt vores IT-leverandør.

Vi arbejder alle for at designe digitale løsninger til gavn for effektiv administration af Familieydelser. Vi bidrager til den fælles velfærd og ser ind i en fremtid med styrket fokus på ny teknologi i arbejdet med at blive både endnu mere kundeorienterede og omkostningseffektive. Det gælder både vores forretning og os selv om udviklingsenhed.  

Vi har en uformel tone og arbejder i sprints. I teamet deler vi gerne viden og erfaring, så vi alle lærer noget af de opgaver, der er i fokus, og så alle oplever at have adgang til kollegial opbakning, når der er brug for det.

I ATP er barren sat højt, både når det gælder ambitioner og trivsel. Vi tror på et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte - og det har vi.

Vi stiller høje krav til din faglighed, og du vil blive mødt af en forventning om at tage ansvar, stille spørgsmål og udvikle dig selv og de fællesskaber, du bliver en del af. Vi ved nemlig, at engagerede medarbejdere er altafgørende for, at vi når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver.

=dig? Så send en ansøgning
Send os dit CV og en ansøgning senest mandag d. 11. juni. 

Vi behandler henvendelser og indkalder til samtaler løbende.

I udgangspunktet afvikler vi 1. samtaler og i uge 24 og 2. samtaler i uge 25-26.

Vi planlægger opstart 1. august afhængigt af dine planer for sommerferien.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Produktudvikling Gitte Løth Skoust på gls@atp.dk eller på telefon 2682 5637.

Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her.

 

 

Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende. 

#LI-hybrid

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder