Forretningsspecialister til Boligstøtte, Udbetaling Danmark

Vil du udvikle effektive løsninger til gavn for den enkelte og samfundet? Har du solid dataforståelse? Og er du i stand til at omsætte informationer til brugerrejser og processer? Så er du en af de forretningsspecialister, vi søger.

 

Får du tingene til at ske?
ATP handler om økonomisk grundtryghed for danskerne. Det er et stort ansvar, og derfor har vi samlet nogle af landets skarpeste hoveder til at løfte opgaven.

I Boligstøtte er vi netop nu på udkig efter to forretningsspecialister, der vil være med til at udvikle forretningen og implementere gode og effektive løsninger, der både opfylder de lovgivningsmæssige krav og imødekommer kundernes behov. Forretningens processer går helt fra, at kunderne henvender sig, til pengene står på kontoen. End-to-end.

Vi søger dig, der kan være med fra idé til implementering. Dig, der kan knuse problemer, er god til at formidle komplekse problemstillinger og kan indhente input fra kunder og andre faggrupper internt i ATP. Du driver udviklings- og driftsopgaver, har fokus på de gode kundeoplevelser, og så har du lyst til at beskæftige dig med et flerleverandør-setup.

Er du en udadvendt og skarp analytiker?
Vi søger to specialister, der har en uddannelse på kandidatniveau, mindst nogle års erfaring og en solid forretningsforståelse.

Som forretningsspecialist arbejder du med de forretnings- og IT-processer, som understøtter sagsbehandlingen i kundeservice, Boligstøtte. Det er derfor centralt, at du dels er i stand til at samarbejde på tværs af forskellige faggrupper. Og dels har en god forståelse for processer og teknik. Du skal ikke kunne programmere – men det er en fordel, hvis du har forstand på fx datamodeller og regelmodellering, så du kan skabe overblik og se den enkelte løsning i sin helhed.

Du formår at systematisere og omsætte informationer til brugerrejser, processer og løsninger. Du er nysgerrig, analytisk anlagt og har evnerne til at beskrive, strukturere og prioritere forretningsmæssige udfordringer. Du kan agere i forandring og har desuden:

  • evnen til at holde overblik og udfordre vores forretningsgange i detaljen
  • blik for at gøre ineffektive forretningsprocesser smartere for både kunder og kolleger
  • kompetencerne til at gøre det komplekse forståeligt, når du formidler.

Vil du arbejde til gavn for samfundet?
Du bliver en del af ATP’s Udbetaling Danmark og indgår i Processer og Integrationer inden for boligstøtteområdet. Vores administration er overvejende databaseret. Vi udbetaler på baggrund af egne og fællesoffentlige data og registre. Alle vores områder har ophæng i lovgivningen, og vi arbejder kontinuerligt med at forenkle krav og regler for at opnå en høj automatiserings- og digitaliseringsgrad.

Organisatorisk vil du blive ansat i en sektion med 11 procesansvarlige, forretningsanalytikere og brevspecialister, men har en bred kontakt til hele afdelingen, hvor jurister, kommunikationskonsulenter og andre profiler er repræsenteret.

=dig? Så send en ansøgning
Send os dit CV og en ansøgning senest søndag d. 7. marts. Vi behandler ansøgninger løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Denis Dzankovic på tlf. 7175 0086.

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
Trappe