Graduate til forretningsudvikling | Arbejdsmarkedets Erhvervssikring

Er du på udkig efter en fastansættelse og muligheden for at blive en del af et graduatenetværk? Har din uddannelse givet dig kompetencer inden for procesoptimering, IT og data science? Og vil du arbejde til gavn for borgere, der er kommet til skade på arbejdet? Så er du den graduate, vi søger til rollen som forretningsspecialist i Arbejdsmarkedets Erhvervssikring (AES).

Vil du bygge bro mellem drift og udvikling?
ATP er Danmarks største pensionsselskab og administrationshus. Vi administrerer to ud af tre velfærdskroner, der udbetales i Danmark, og på den måde løser vi opgaver for næsten alle landets borgere og virksomheder.

AES er en del af ATP og her sikrer vi, at alle, der kommer til skade på arbejdet, får den erstatning, de har ret til efter loven. Hvert år behandler vi ca. 50.000 sager, og vi ved, at hver eneste afgørelse har stor betydning for det menneske, som er kommet til skade. Det forpligter. 

I udviklingsområdet i AES løser vi opgaver, som understøtter og optimerer sagsbehandlingen af arbejdsskadesager. Vi er mere end 50 medarbejdere organiseret i en ART (Agile Release Train). Lige nu er vi på udkig efter dig, der har lyst til at kickstarte din karriere sammen med os. 

I rollen som forretningsspecialist kommer du til at arbejde med de processer, som understøtter vores kundecenter. Du er med til at sikre, at udviklingstiltag fungerer i praksis, når du:

  • sætter dig ind i de behov, der eksisterer i kundecenteret
  • sikrer overblik ift. kerneprocesser og finder optimeringspotentiale 
  • er med til at implementere udviklingstiltagene, så de fungerer og skaber værdi.   

Kan du omsætte idéer til løsninger?
Du har - eller er ved af færdiggøre - en kandidatuddannelse, der har styrket dine kompetencer, når det drejer sig om strategisk udvikling og det at drive en opgave fra idé til implementering. Du er god til at samarbejde og kan kommunikere klart og tydeligt. 

Rollen som forretningsspecialist stiller krav til din tekniske forståelse. Du behøver ikke være IT/data-ekspert, men vi drømmer om, at du bruger forskellige dataværktøjer i din tilgang til procesoptimering og har forståelse for fx testprocesser.

Som person er du typen, der kan lide at sætte dig ind i komplekse problemstillinger, og så har du lyst til at skabe sammenhænge på tværs af en kompleks organisation. 

Vil du være en del af et stærkt fællesskab?
Til daglig indgår du i et af vores seks teams i AES-ART'en. Du bliver fastansat, begynder sammen med ATP’s øvrige graduates og deltager i et 12-måneders fællesforløb fyldt med arrangementer og kurser, der udvikler dig både fagligt og personligt. 

Du bliver ansat i AES, som du kan læse mere om her. Vi glæder os til at byde dig velkommen inden for et område, hvor flere af vores nuværende og tidligere graduates har deres daglige gang. Vi garanterer en flyvende start på karrieren og et job, der udover at kunne forløse dine faglige ambitioner, også har stor betydning for det samfund, vi er en del af.

=dig? Så send en ansøgning
Vil du vide mere om ATP's graduateforløb, kan du besøge vores hjemmeside atp.dk/graduates. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Eva Friis Sunesen på tlf. 5166 1145. 

Send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. ATP's graduateforløb har officielt opstart onsdag d. 1. september 2021, men der er mulighed for ansættelse tidligere. Vi indkalder løbende til samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. 

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
Trappe