Graduates til forretningsudvikling og procesoptimering | AES

Vil du arbejde agilt og udvikle løsninger til gavn for samfundet og den enkelte? Kan du drive opgaver fra idé til implementering? Og vil du deltage i vores 12-måneders graduateforløb, der sikrer dig plads i et unikt netværk og masser af faglig og personlig udvikling? Så er du en af de graduates, vi søger.

Vil du forene forretningens krav og slutbrugernes forventninger? 
To ud af tre velfærdskroner, der udbetales i Danmark, administreres af os i ATP.
 
Arbejdsmarkedets Erhvervssikring (AES) er et specialområde i ATP, hvor vi behandler arbejdsskadesager og træffer afgørelser om erstatning, når mennesker er kommet til skade eller er blevet syge af deres arbejde.

I øjeblikket er vi på udkig efter tre graduates til området for forretningsudvikling i AES. Et område, hvor vi understøtter forretningen med analyser, procesoptimering og udvikling af vores IT-løsninger., 

Overordnet søger vi tre medarbejdere, der vil fastansættes i rollen som forretningsspecialist og indgå i et unikt fællesskab med andre nyuddannede som en del af ATP’s graduateforløb. Dig, der ønsker en stejl læringskurve og vil: 

optimere processer til gavn for den enkelte og samfundet
udvikle og drifte løsninger, der understøtter og optimerer sagsbehandlingen af arbejdsskadesager
bygge bro mellem forretningens krav og slutbrugerens forventninger
prøve kræfter med agile værktøjer og metoder, når du arbejder i vores Agile Release Train.

Konkret leder vi efter dig, der: 

  • er nyuddannet kandidat eller er ved at færdiggøre en kandidatuddannelse, som har styrket dine færdigheder, når det handler om innovation, strategisk udvikling og det at drive en opgave fra idé til implementering 
  • er god til at samarbejde og kan kommunikere klart og tydeligt 
  • formår at strukturere, koordinere og planlægge
  • er proaktiv, byder ind på nye opgaver og stiller spørgsmål ved det eksisterende.

I din hverdag bliver du smurt godt og grundigt ind i vores arbejdsgange og IT-systemer. Det stiller krav til din forståelse for processer og teknik.

Vil du blive ekspert, når det handler om at optimere? 
I udviklingsområdet i AES løser vi bl.a. opgaver, som understøtter og optimerer sagsbehandlingen af arbejdsskadesager. Vi er ca. 60 medarbejdere i form af jurister, UX’er, kommunikationsfolk, dataanalytikere og forretningsspecialister.

Vi sørger for, at vores IT-systemer og processer både virker for vores kolleger og efterlever vores kundeløfter. Ligeledes sikrer vi, at systemerne overholder lovmæssige krav, og at de løbende optimeres, så processerne kører så effektivt som muligt. Og her kommer du ind i billedet. Dig, der: 

  • har evnen til at sætte dig ind i et system, så du får kendskab til alt fra A-Z 
  • vil indgå i driftsarbejdet og være med til at sikre, at maskineriet kører på skinner
  • kan agere bindeled, når du fx indhenter oplysninger fra sagsbehandlere og borgere på den ene side og de it-udviklere, der udvikler løsningen, på den anden side.

Vil du give dig selv den bedste begyndelse?
Som graduate i ATP bliver du fastansat og deltager i et 12-måneders fællesforløb fyldt med arrangementer og kurser, der udvikler dig både fagligt og personligt. Du kan læse mere om forløbet her.

Du bliver ansat i udviklingsområdet i AES. En del af Pensions & Erhvervssikring med andre nuværende og tidligere graduates. Til daglig indgår du i et agilt team i vores Agile Release Train.

Vi tilbyder et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte. Og det har vi. Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov. 

=dig? Så send os en ansøgning
Send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt.

Vi holder øje med indkomne ansøgninger løbende, og fra uge 8 begynder vi at afholde samtaler.

Vi ansætter løbende og i takt med, at vi møder de rette personer. 

ATP's næste graduateforløb har officielt opstart fredag d. 1. september 2023, men der er mulighed for ansættelse og opstart tidligere.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:

  • sektionschef Bettina Ballieu Lagoni på tlf. 2033 7629 eller bbl@atp.dk
  • sektionschef Ulrik Ryel-Jepsen på tlf. 41473196 eller ulry@atp.dk



#LI-hybrid
 

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder