Kok/cater til kantinen i Holstebro (barselsvikariat)

Kan du lide at lave god mad med et tvist af kreativitet og nytænkning? Og kan du levere høj kvalitet, gode smagsoplevelser og stor kundetilfredshed? Så er det dig, vi søger til et vikariat fra september og ca. 5 mdr. frem med mulighed for at arbejde deltid.

Har du styr på dit håndværk og de gode kundeoplevelser?
I ATP’s kantiner laver vi sund og velsmagende mad og tænker i præstationsfremmende kost. Vi arbejder med bæredygtighed, elsker at eksperimentere og give vores kolleger overraskelser og nye smagsoplevelser.

Vi er på udkig efter dig, der:

  • er uddannet kok eller lignende, og som kan gå til makronerne
  • vægter den gode kundeservice og kan lide den daglige kontakt med kunderne i kantinen
  • har kompetencer inden for klassisk og innovativ gastronomi, bagning, kolde frokostspecialiteter, grønne salater og alverdens plantebaserede retter
  • er kreativ og nytænkende.

Du er vant til at have travlt og indgå i et køkkenteam, hvor der er godt humør, fleksibilitet og en vilje til at lykkes sammen. 

Vil du være en del af vores team?
På vores arbejdsplads i ATP’s kantine i Holstebro laver vi sund og velsmagende mad til vores kolleger. Vi går fagligt og kreativt til værks, når vi arbejder med bæredygtighed, herunder økologi og reduktion af madspild. Og så elsker vi godt håndværk og at give vores kolleger gode oplevelser i kantinen.

Du tilbydes et spændende job, hvor du kommer til at arbejde sammen med 3 dygtige kolleger. Arbejdstiden vil primært være hverdage som udgangspunkt fra 07:00 – 15:00 men med mulighed for deltid. Fagligt får du glæde af fællesskabet med engagerede kolleger, der sætter en ære i at skabe gode oplevelser for husets 230 medarbejdere.

ATP er Danmarks største pensions- og sikringsselskab. Vi er sat i verden for at sikre økonomisk grundtryghed for alle danskere – hele livet. Vi udbetaler årligt cirka 300 mia. kr. og er dermed Danmarks største udbetalingshus af velfærds- og sikringsordninger. To ud af tre velfærdskroner, der udbetales i Danmark, administreres af ATP.

Vi tilbyder et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte. Og det har vi. Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov.

=dig? Så send os dit CV
Du behøver ikke at sende os en lang ansøgning. Vi er mere interesserede i dit CV, som du skal sende til os senest søndag den 2. juni.

Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart hurtigst muligt.

Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her: www.atp.dk/rekrutteringsforloeb-i-atp.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kantineleder Allan Bang på tlf. 41 47 31 14.

#LI-hybrid
Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende.  

 

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP medarbejder