Konsulenter til udvikling af barselsdagpenge- og familieydelsessystemet i Udbetaling Danmark

Motiveres du af at designe løsninger, der understøtter automatiserede processer og effektiv sagsbehandling? Kan du fordybe dig i en proces, så du bliver eksperten, der har styr på detaljerne? Og vil du arbejde til gavn for virksomheder og borgere i Danmark? Så er det dig, vi søger.

Vil du være med til at udvikle de rigtige løsninger rigtigt?
I Produktudvikling Barsel og i Produktudvikling Familie leder vi efter nye kollegaer. Forretningsspecialister, der vil være med til at administrere og udvikle vores systemer i ATP’s Udbetaling Danmark i tæt samarbejde med vores kolleger i andre afdelinger, vores kundeservice og vores leverandører.

Konkret er vi på udkig efter dig, der:

  • har evnen til at dykke ned i processer, så du får kendskab til alt fra A-Z
  • kan varetage analyse- og afklaringsopgaver og indhente de informationer, der oplyser beslutningsgrundlaget
  • vil deltage i projekter, hvor du bliver ansvarlig for kravspecifikationer og konkrete opgaver (det kan være alt fra brevopsætninger til implementering af lovændringer)
  • vil indgå i et tæt samarbejde med kollegerne i kundeservice ift. prioritering af fejlrettelser, så vi sikrer de rigtige løsninger og optimal brug af systemet. 

Får du tingene til at ske?
Som forretningsspecialist har du en relevant uddannelse på kandidatniveau og:

  • forståelse for processer og evnen til at finde den bedste løsning inden for givne rammer
  • evnen til at sætte dig ind i og forstå komplekse problemstillinger
  • gode samarbejdsevner, der gør dig i stand til at lande den bedste løsning ud fra de forskellige hensyn.

Du analyserer dig frem til en løsning ved at undersøge fordele og ulemper ved forskellige muligheder, og så er du den styrende og gennemførende kraft, som sørger for, at deadlines overholdes, og at der bliver fulgt op.

Vil du lave løsninger til gavn for samfundet?
To ud af tre velfærdskroner, der udbetales i Danmark, administreres af ATP Koncernen. Når vi siger Din karriere - Danskernes tryghed, er det fordi, at vi kan garantere dig et arbejde, der udover at kunne forløse dine faglige ambitioner, også har stor betydning for det samfund, vi er en del af.

Som vores nye kollega indgår du i ATP’s Administrationsforretning, som du kan læse mere om her. Du bliver en del af Kundedrift & Udvikling. En samling af sektioner med tætte samarbejdsrelationer til fx jurister, data governance, løsningsarkitekter og forretningskonsulenter i Kundeservice og vores IT-leverandører.

Vi laver løsninger til gavn for barslende, familier og virksomheder i hele landet. Vi går op i godt kollegaskab, og vi insisterer på en venlig arbejdskultur – med nær ledelse, personlig udvikling, sammenhold og sundhed. 

Et sundt arbejdsliv kræver en fleksibel arbejdsplads med plads til den enkelte medarbejder – og det har vi. Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov. Hjemmearbejde og anden fleksibilitet kan aftales med din leder.

=dig? Så send en ansøgning
Send os dit CV og en ansøgning senest søndag d. 8. august. Vi indkalder til samtaler fra 2. august. Forventet opstart 1. oktober.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Gitte Løth Skoust på GLS@atp.dk på telefon 2682 5637.

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder