Kunderådgiver til Arbejdsmarkedets Erhvervssygdomskontrol

Har du indsigt i sundhedsfaglige problemstillinger, eller vil du gerne have det? Kan du sagsbehandle? Og vil du arbejde i et team, hvor vi løbende har relevant faglig sparring? Så er det måske dig, vi søger.

Kan du arbejde struktureret med kontrol og klager?
Arbejdsmarkedets Erhvervssygdomskontrol (AESK) er en uafhængig kontrolfunktion i ATP etableret efter lov om arbejdsskadesikring.

I AESK har vi til opgave at kontrollere og eventuelt klage over Arbejdsmarkedets Erhvervssikrings (AES) afgørelser i sager om erhvervssygdomme, herunder mén, behandlingsudgifter og tab af erhvervsevne. I øjeblikket er vi på udkig efter en kunderådgiver, der kan:

  • kontrollere afgørelser fra Arbejdsmarkedets Erhvervssikring vedr. erhvervssygdomme

  • udarbejde klager over afgørelser.

Er du grundig i din sagsbehandling?
Din baggrund kan fx være fra et forsikringsselskab eller en kommune, hvor du har fået erfaring med arbejdsskader og tab af erhvervsevne. Det kan også være, at du kommer med en sundhedsfaglig eller administrativ baggrund. Det vigtigste er, at du kan sagsbehandle, og så er det kun et plus, hvis du har indsigt i sundhedsfaglige problemstillinger. Du er desuden:

  • rutineret, når det kommer til brugen af IT-systemer

  • god til tal (ved gennemgang af sagerne indgår en beregningskontrol)

  • fagligt nysgerrig og vil gerne udvikle dig sammen med opgaverne.

Som person kan du se en sag fra mange vinkler og går grundigt til værks. Du har det fint med en arbejdsdag, hvor detaljer og struktur fylder meget. I din hverdag kommer du til at fordybe dig i sagerne, og du vil løbende sparre med kolleger om de faglige vurderinger.

Vil du arbejde til gavn for samfundet?
I AESK er vi syv erfarne kunderådgivere og en sektionschef, der vil klæde dig godt på til opgaverne. Du bliver en del af et team, hvor vi gør meget ud af sparring og samtidig prioriterer en hverdag med masser af humor og faglig udvikling.

Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel og opgaveløsning. Hjemmearbejde og anden fleksibilitet kan aftales i forhold til opgaver og team.

=dig? Så send en ansøgning
Send os dit CV og en ansøgning senest søndag d. 3. oktober. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Grethe Mariane Møller, på tlf. 2332 6231. Ansættelsesstart: 1. december. Vi forventer at afholde samtaler i uge 40 og 41.

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder