Kunderådgiver til barselsområdet i Udbetaling Danmark, Vordingborg

Kan du gøre det komplekse forståeligt? Vil du arbejde med sagsbehandling til gavn for virksomheder og den enkelte på barsel? Så er du måske den kunderådgiver, vi søger.

Vil du bidrage til de gode kundeoplevelser?
Som vores nye kollega i ATP’s Udbetaling Danmark har du kontakt til både virksomheder og lønmodtagere, der har spørgsmål vedrørende barsel.

Kontakten foregår både via telefon og gennem sagsbehandling af vores digitale kundehenvendelser, og her er det din fornemmeste opgave at sikre, at kunden på en enkel og effektiv måde får svar på sin henvendelse.

Vi sørger for en god og grundig oplæring, hvor du hurtigt selv får lov til at løse sager og tage telefoner med sparring fra en kollega.

Kan du løfte rådgivning og sagsbehandling til et nyt niveau?
Der kan være flere indgange til jobbet som kunderådgiver i ATP.

Du kan fx være kontoruddannet, finansøkonom, have en professionsbachelor i offentlig administration eller en lignende uddannelse. Du har sandsynligvis prøvet kræfter med rollen som kunderådgiver eller sagsbehandler tidligere, men det vigtigste er, at du formår at omsætte kompleks viden og lovgivning og motiveres af opgaven.

Derudover er det centralt, at du:

  • trives med administrative opgaver i en organisation, hvor der er fokus på digitalisering
  • kan oversætte det komplekse til enkle og let forståelige budskaber
  • er god til at samarbejde og dele viden
  • er tryg ved at arbejde efter mål og motiveres af at nå vores fælles produktionsmål
  • motiveres af at skabe gode kundeoplevelser - også i form af dine bidrag til forbedringer i dagligdagen.

Vil du være med til at arbejde for den økonomiske grundtryghed i Danmark?
ATP driver myndigheden Udbetaling Danmark, der har overtaget udbetalingen af en række offentlige ydelser, herunder barselsområdet. To ud af tre velfærdskroner, der udbetales i Danmark, bliver administreret af ATP.

Vi går op i godt kollegaskab, og vi insisterer på en venlig arbejdskultur – med nær ledelse, personlig udvikling, sammenhold og sundhed. 

Et sundt arbejdsliv kræver en fleksibel arbejdsplads med plads til den enkelte medarbejder – og det har vi. Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov. Hjemmearbejde og anden fleksibilitet kan aftales med din leder.

Løn fastsættes efter gældende overenskomst, og du bliver omfattet af en attraktiv pensionsordning samt sundhedsforsikring. 

=dig? Så send en ansøgning
Send os dit CV og en ansøgning senest søndag d. 8. august. Samtaler vil blive afholdt i august måned.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du mere end velkommen til at kontakte sektionschef Iben Houmark på tlf. 2323 9090.

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder