Kunderådgiver til Udbetaling Danmark i Haderslev

Kan du behandle komplekse sager, omsætte lovtekst med tydelighed og venlighed og samtidig have fokus på kvalitet og effektivitet? Så er det dig, vi søger.

Kan du rådgive og sagsbehandle?
Udbetaling Danmark er en del af ATP Koncernen, hvor vi løser opgaver for næsten alle borgere og virksomheder i Danmark. Årligt er vi faktisk i kontakt med knap halvdelen af alle danskere.

I Haderslev er vi netop nu på udkig efter en ny kollega til Familieydelsesområdet, hvor vi behandler sager om opkrævning og udbetaling af underholdsbidrag.

Vi håndterer både skriftlige og telefoniske henvendelser og sætter en ære i, at borgerne får deres penge til tiden, og at de samtidig oplever en imødekommende og hjælpsom håndtering af deres sag.

Vi leder efter dig, der har lyst til at bidrage til enkle og effektive arbejdsgange. Du vil opleve at få medindflydelse, og du får kolleger, der vil bidrage med tiltag, der hjælper os til at sikre smidig sagsbehandling.

Som vores nye kollega, er det dig, der:

  • selvstændigt varetager afgørelser og træffer beslutninger
  • trives i en hverdag med fokus på måltal
  • vil arbejde inden for et område, hvor opgaverne fastsættes af lovgivningen
  • bakker op socialt og fagligt og bidrager til den samlede trivsel i afdelingen.

Har du erfaring med komplekse administrative opgaver?
I jobbet som kunderådgiver er det centralt, at du har bred erfaring med sagsbehandling ud fra de lovmæssige rammer og kan træffe afgørelser og beslutninger selvstændigt.

Du har muligvis en uddannelse i offentlig administration eller finansøkonomi. Det kan også være, at du efter endt kontoruddannelse har taget en relevant efteruddannelse i administration eller finansiel rådgivning.

Derudover er det centralt, at du har flair for IT og kan bevare overblikket.

Vi lover dig en god og grundig oplæring, hvor du hurtigt selv får lov til at løse sager med sparring fra en kollega.

Vil du løse opgaver til gavn for samfundet?
I ATP går vi op i godt kollegaskab, og vi insisterer på en venlig arbejdskultur med nær ledelse, personlig udvikling, sammenhold og sundhed.

Et sundt arbejdsliv kræver en fleksibel arbejdsplads med plads til den enkelte medarbejder – og det har vi. Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov. Hjemmearbejde og anden fleksibilitet kan aftales med din leder.

En af dine kommende kolleger er Anne, der også er kunderådgiver.

Her sætter Anne lidt ord på hverdagen i afdelingen:

”Det, jeg sætter allermest pris på ved at arbejde i Familieydelser, er det team, jeg er en del af. Vi er hjælpsomme og spiller hinanden godt med de kompetencer og de forskellige baggrunde, vi hver især kommer med. Vi er målrettede og løser et spændende arbejde til glæde og gavn for familierne, der oplever livssvære situationer. Vi er en del af et stort hus, og vi lærer hinanden at kende til sociale arrangementer, og så har vi en meget aktiv Personaleforening”.

=dig? Så send os dit CV
Du behøver ikke at sende os en lang ansøgning. Vi er mere interesserede i dit CV, som du skal sende til os snarest muligt men senest d. 24. august.

Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart i oktober.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Rikke Svane Nielsen på tlf. 2966 4087. 

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder