Kunderådgivere til Udbetaling Danmark

Vil du sikre enkel og effektiv kundeservice på et komplekst grundlag? Trives du i en hverdag med mange opgaver? Og vil du arbejde med sagsbehandling til gavn for virksomheder og den enkelte på barsel? Så er du måske en af dem, vi søger.

Vil du bidrage til de gode kundeoplevelser?
I Vordingborg har vi siden årsskiftet arbejdet med øremærket barsel, orlov og ligedeling af retten til barselsdagpenge. Vi er tre sektioner, der arbejder med barsel – den ene er splinterny – og det er til dette område, at vi er på udkig efter medarbejdere, der vil hjælpe os med sagsbehandling og rådgivning af vores kunder.

Som vores nye kollega i ATP’s Udbetaling Danmark har du kontakt til både lønmodtagere, selvstændige, virksomheder, der har spørgsmål vedrørende barsel.

Kontakten foregår både via telefon og gennem sagsbehandling af vores digitale kundehenvendelser, og her er det din opgave at sikre, at kunden på en enkel og effektiv måde får svar på sin henvendelse.

Vi sørger for en god og grundig oplæring: En kombination af undervisning og praksis, hvor du møder kunden i telefonen med sparring fra dine kolleger.

Kan du skabe mening for kunden og løfte høj kvalitet i sagsbehandlingen?
Der kan være flere indgange til jobbet som kunderådgiver i ATP.

Du kan fx være kontoruddannet, finansøkonom, have en professionsbachelor i offentlig administration eller en lignende uddannelse.

Du har sandsynligvis prøvet kræfter med rollen som kunderådgiver eller sagsbehandler tidligere, men det vigtigste er, at du motiveres af opgaven, har solidt kundefokus og formår at omsætte kompleks viden og lovgivning.

Derudover er det centralt, at du:

  • trives med administrative opgaver i en organisation, hvor der er fokus på digitalisering
  • kan oversætte det komplekse til enkle og let forståelige budskaber
  • er god til at samarbejde og dele viden
  • motiveres af at nå egne og fælles produktionsmål
  • motiveres af at skabe gode kundeoplevelser - også i form af dine bidrag til forbedringer i dagligdagen.

Vil du arbejde for den økonomiske grundtryghed i Danmark?
Vi ser frem til at byde dig velkommen i flotte kontorfaciliteter – fem minutters gang fra Vordingborg Station og godt placeret ift. indfaldsveje. I huset er vi mere end 250 ansatte, der arbejder med et udvalg af de ordninger, ATP administrerer.

Barselsområdet i ATP består af fem sektioner, og du får kolleger i Frederikshavn, Holstebro og lokalt her i Vordingborg. Vi går op i godt kollegaskab, og vi insisterer på en venlig arbejdskultur – med nær ledelse, personlig udvikling, sammenhold og sundhed.

Et sundt arbejdsliv kræver en fleksibel arbejdsplads med plads til den enkelte medarbejder – og det har vi. Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov. Hjemmearbejde og anden fleksibilitet kan aftales med din leder.

Løn fastsættes efter gældende overenskomst, og du bliver omfattet af en attraktiv pensionsordning samt sundhedsforsikring.

=dig? Så send en ansøgning
Send os dit CV og en ansøgning senest søndag d. 6. juni. Vi gennemfører samtaler i maj og juni og håber på opstart i august.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Maja Pakula på tlf. 2815 3035 eller HR-partner Dorthe Jakobsen på tlf. 4063 1024.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder