Kunderådgivere til Udbetaling Danmark i Haderslev

Kan du levere enkel og effektiv kundeservice på et komplekst grundlag? Møder du kunden i øjenhøjde? Så er du måske en af de kunderådgivere, vi søger til fuldtidsstillinger i vores familieydelsesafdeling.

Kan du rådgive og sagsbehandle?
Udbetaling Danmark er en del af ATP Koncernen, hvor vi løser opgaver for næsten alle borgere og virksomheder i Danmark. Årligt er vi i kontakt med knap halvdelen af alle danskere, fordi de fx får udbetalt boligstøtte, har en arbejdsskade eller modtager familieydelser.

I Haderslev er vi netop nu på udkig efter en ny kollega til Familieydelsesområdet i vores bidragsafdeling, hvor vi behandler sager om opkrævning og udbetaling af underholdsbidrag og sikrer økonomisk grundtryghed til danske børnefamilier.

Vi sætter en ære i, at borgerne får pengene til tiden og oplever god kundeservice, når de er i kontakt med os. Både skriftlig og telefonisk.

Vi er på udkig efter dig, der får energi af at hjælpe kunder i telefonen eller gennem skriftlig sagsbehandling. Dig, der:

  • er forandringsparat og god til at samarbejde og dele viden
  • trives i en struktureret hverdag med tydelige driftsmål
  • bakker op om dine kolleger både fagligt og socialt
  • er god til at bevare overblikket
  • kan stå på mål for egne beslutninger og afgørelser
  • har solide IT-kompetencer.

Har du erfaring med komplekse administrative opgaver?
Du kan være kontoruddannet, du kan have en professionsbachelor i offentlig administration eller tilsvarende. Det vigtigste er dog, at du formår at omsætte kompleks viden og jura selvstændigt.

Vi lover dig en god og grundig oplæring, hvor du hurtigt selv får lov til at løse sager med sparring fra en kollega.

Vil du løse opgaver til gavn for samfundet?
I ATP går vi op i godt kollegaskab, og vi insisterer på en venlig arbejdskultur – med nær ledelse, personlig udvikling, sammenhold og sundhed.

Et sundt arbejdsliv kræver en fleksibel arbejdsplads med plads til den enkelte medarbejder – og det har vi. Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov. Hjemmearbejde og anden fleksibilitet kan aftales med din leder.

En af dine kommende kolleger bliver Jeanette, der også er kunderådgiver. Her sætter Jeanette lidt ord på hverdagen i afdelingen:

”Det jeg sætter allermest pris på ved at arbejde i Familieydelser er dygtige og hjælpsomme kolleger, der gør det sjovt at gå på arbejde. Vi arbejder godt sammen, og alle bidrager til, at vi kommer i mål med stillede opgaver.”

=dig? Så send en ansøgning
Vi søger med tiltrædelse snarest muligt og holder derfor samtaler løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt og senest d. 31. oktober.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ATP generelt, er du velkommen til at kontakte sektionschef Rikke Svane Nielsen på tlf. 2966 4087.

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder