Personlig assistent til koncerndirektør for Digital Solutions
Har du erfaring med administration og koordinering i en større organisation? Får du tingene til at ske? Og vil du varetage rollen som PA for koncerndirektøren for Digital Solutions? Så er det dig, vi leder efter.

Kan du understøtte topledelsen i deres daglige virke, og trives du med variation i arbejdsdagen?
Til rollen som PA for vores Koncerndirektør for Digital Solutions søger vi dig, der ønsker en hverdag med alsidige arbejdsopgaver helt tæt på de strategiske beslutninger og direktionen og med snitflader til hele ATP’s organisation.
Konkret bliver det bl.a. dig, der:
- kalenderstyrer, mødeplanlægger, skaber struktur og sørger for, at tingene hænger sammen
- varetager rejseplanlægning, -bestillinger mm.
- administrerer forskellige systemer inden for tidsregistrering og fakturering
- supporter ifm. HR-opgaver (fx ift. rekruttering og onboarding af nye medarbejdere)
- håndterer de mange forskellige ad hoc-opgaver, der dukker op i en dynamisk hverdag.
Er du god til at skabe relationer?
Du har solid erfaring fra et tilsvarende job. Du har kendskab til at arbejde i forskellige IT-systemer (fx SAP/SharePoint/CapNordic). Og så er du god til at kommunikere i øjenhøjde – både mundtligt og på skrift.
Du bliver koncerndirektørens go-to-person, får en bred kontaktflade i hverdagen og har solide relationelle kompetencer. Derudover er det centralt, at du befinder dig godt i en omskiftelig hverdag, er god til at prioritere dine opgaver og sætter en ære i at være på forkant.
Vil du arbejde for danskernes økonomiske grundtryghed?
I ATP har vi ambitionen om at være et førende IT-, data- og digitaliseringshus, der driver effektiv administration og investeringspraksis til gavn for det danske velfærdssamfund.
Vi arbejder for økonomisk grundtryghed i Danmark – enkelt og effektivt. ATP er betroet vigtige opgaver på vegne af danskerne, og vi har fokus på fortsat at bevare og styrke danskernes tillid til ATP. Blandt de dagsordener, der fylder netop nu, er bæredygtig omstilling og styrket kundefokus.
Du slutter dig til et CEO Office, der består af en afdeling med interne konsulenter, en afdeling med PA’ere og en afdeling med koordinatorer, hvor du ud over et godt socialt miljø vil blive garanteret et stort ansvar som støtte til koncerndirektør Haktan Bulut.
Derudover vil en arbejdsdag i tæt samspil med koncerndirektøren, de øvrige PA’ere og interessenter på tværs af afdelinger og organisatoriske niveauer give dig et unikt indblik i en koncern, der har en helt særlig rolle i det danske pensions- og velfærdssystem. Vi lover dig således et job, der vil løfte dig både fagligt og personligt.
Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov. Hjemmearbejde og anden fleksibilitet kan aftales med din leder.
=dig? Så send en ansøgning
Send os dit CV og en ansøgning senest fredag d. 9. juni. Vi behandler ansøgninger løbende og planlægger opstart hurtigst muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Helene Büttner Binder, overordnet ansvarlig for CEO Office, på hno@atp.dk.
Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her.
Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende.
#LI-hybrid