PMO til kunde- og produktudviklingsteam i Udbetaling Danmark

Vil du have en central rolle i forbindelse med at sikre sammenhængen på tværs af opgaveløsningen i et kunde- og produktudviklingsteam? Og vil du være med til at opstarte et område med flere nye kollegaer, hvor du kan få indflydelse på såvel strategiske som operationelle opgaver? Så er det dig, vi søger.

Vil du have en central rolle?
Du kommer til at indgå i teamet Kundedrift og Produktudvikling (KUPU) i området for Statens Finansielle Ordninger, som er en del af Udbetaling Danmark. Her er vi otte kolleger fordelt som forretningskonsulenter, projektledere og jurister. Vi er lige nu på udkig efter en ny kollega, der vil hjælpe os med at koordinere og styre arbejdet med at udvikle administration og systemunderstøttelse af nogle af landets mest samfundskritiske finansielle løsninger som for eksempel Studiegæld og Sygedagpengeforsikring.

I rollen som PMO bliver det dig, der:

  • planlægger og koordinerer tværgående opgaver og processer
  • udarbejder tids- og aktivitetsplaner
  • faciliterer workshops
  • løser ledelsesmæssige opgaver, hvor du for eksempel udarbejder ledelsesnotater og beslutningsoplæg.

Du bliver en central del af vores afdeling, da du får ansvar for planlægning, styring og afvikling af både drifts- og udviklingsopgaver i tæt samarbejde med afdelingschefen.

Kan du holde hovedet koldt?
For at lykkes i rollen som PMO, er det vigtigt at du kan bevare overblikket på tværs af de forskellige opgaver, samtidig med at du har øje for dine kollegers trivsel. Som person er du nysgerrig, opsøgende og analytisk anlagt.

Udover at du kommer med en relevant uddannelsesbaggrund som cand.it, cand.merc eller lignende, har du erfaring fra en lignende stilling – måske som scrum master, hvor du har arbejdet med dokumentation, styring rapportering og interessenthåndtering. Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring med Azure DevOps.

Vil du arbejde for den økonomiske grundtryghed i Danmark?
To ud af tre velfærdskroner, der udbetales i Danmark, administreres af ATP Koncernen. Når vi siger Din karriere - Danskernes tryghed, er det fordi, at vi garanterer dig et arbejde, der udover at kunne forløse dine faglige ambitioner, også har stor betydning for det samfund, vi er en del af.

I vores afdeling er vi ansvarlige for 40 forskellige ordninger, der er væsentlige for et stort antal danske borgere og virksomheder.

I ATP tilbyder vi et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte. Og det har vi. Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov.

=dig? Så send os dit CV
Du behøver ikke at sende os en lang ansøgning. Vi er mere interesserede i dit CV, som du skal sende til os senest d. 6. juni.

Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart i august.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Jens Krieger Røyen på tlf. 4147 3157 eller mail jero@atp.dk.

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder