Projektleder til indretnings- og vedligeholdelsesprojekter i ATP Ejendomme

Vil du sætte dit præg på ATP Ejendommes fantastiske ejendomsportefølje sammen med et kompetent og engageret hold af kolleger? Så læs endelig videre, for vi søger en projektleder, der kan tage hånd om vores alsidige projektportefølje.

Hos ATP Ejendomme ejer, drifter og udvikler vi nogle af landets mest ikoniske ejendomme og tager sammen ejerskab på vores portefølje med kunden i centrum.

Vi har et stort fokus på bæredygtighed. Faktisk i alt hvad vi gør – det gælder i såvel nybyggerier som renoveringsprojekter. Som projektleder skal du kunne se dig selv i denne dagsorden og være med til løbende at udvikle og styrke vores indsatser og efterleve vores mission som en langsigtet og ansvarlig ejendomsejer. Vi stiller store krav til de ejendomme, som vi skal eje i de næste mange år. 

Du bliver tilknyttet vores kontor i indre København med daglig adgang til vores mange smukke ejendomme. I dit nye team vil du møde ambitiøse og professionelle kolleger, der alle supplerer hinanden med forskellige fagligheder og kompetencer. Vores hverdag er drevet af udvikling og samarbejde kombineret med en stor lyst til at gøre en forskel både fagligt og socialt. 

Om dine nye opgaver 
Stillingen indebærer ansvar for projektledelse samt samarbejde med forskellige interessenter. Konkret bliver det blandt andet dig, der:

  • planlægger og driver indretnings -og vedligeholdelsesprojekter
  • er ansvarlig for anlægsøkonomi, tidsplanlægning, udbuds- og entrepriseform samt kontrahering. 
  • udfører bygherretilsyn og sikrer gennemførelse af projekter indenfor den aftalte tidsramme, økonomi og kvalitet.
  • er bindeled mellem kunder, myndigheder, samarbejdspartnere, internt i organisationen og øvrige interessenter.
  • udfører projektledelse med god indsigt i den efterfølgende drift.
  • leder og sikrer implementering af risikostyringsprocessen.

Brænder du for projektledelse på alsidige byggeprojekter?
Vi forestiller os, at du har en baggrund som bygningskonstruktør eller ingeniør, eventuelt suppleret med en håndværksmæssig uddannelse. Du kan være ganske ny på arbejdsmarkedet, men vi hører også meget gerne fra dig, der har nogle års erfaring.

Derudover er vi på udkig efter dig, der:

  • har en god fornemmelse for købmandskab og sætter en ære i at opnå det optimale resultat inden for pris, tid og kvalitet
  • kan opbygge og vedligeholde de gode relationer til vores samarbejdspartnere, kunder og dine mange kolleger internt
  • har fokus på det løsningsorienterede og gode samarbejde 
  • går struktureret og metodisk til dine opgaver og er god til at få dem afsluttet
  • betragter det som en selvfølge at tage ansvar – både for dine leverancer og dit team.
  • er empatisk og indlevende og formår at bevare det gode humør, også når der til tider er fart på, og mange opgaver lander på dit bord.

Desuden er det centralt for stillingen, at du har kendskab til rollen som budgetansvarlig og er bekendt med både AB18, ABT18 og ABR18.

Det kan vi tilbyde dig
Du bliver en del af en spændende og afvekslende hverdag i en organisation med mange ildsjæle og et stort fokus på udvikling. Vi har en imponerende ejendomsportefølje, der omfatter både historiske ejendomme, topmoderne nybyggeri samt spændende udviklingsprojekter.

Hos os får du en karriere med mening, hvor du kan udfolde dine faglige evner og menneskelige kvaliteter sammen med dygtige kolleger om et fælles mål og med en stærk kultur. Toppræstationer kræver et godt arbejdsmiljø. Derfor lægger vi stor vægt på trivsel, livsbalance og dygtig ledelse.

Vil du være med til at levere et vigtigt samfundsbidrag?
ATP Ejendomme er – som datterselskab af ATP – sat i verden for at skabe afkast til danskerne. Vi har et vigtigt samfundsansvar. Vores forretning skal ikke alene give plus på danskernes pensionskonto, den skal også bidrage positivt til det samfund, vi er en del af. 

Hos os får du mulighed for at udfolde dine faglige evner, mens du samtidig leverer et vigtigt samfundsbidrag.

=dig? Så glæder vi os til at høre fra dig 
Vi afholder samtaler løbende, så hvis du synes, at stillingen lyder som noget for dig, glæder vi os til at høre fra dig hurtigst muligt og senest den 20. juni 2025. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Marco Livornese på 23 69 45 04.

Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende.  
#LI-hybrid

 

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP medarbejder