Sektionschef til Familieydelser

Har du erfaring med procesoptimering, drifts- og personaleledelse? Er du en engageret leder? Og kan du skabe gunstige rammer for trivsel, så dine medarbejdere har mulighed for at udfolde deres potentiale? Så er det dig, vi søger som sektionschef for Familieydelser, der er en del af Udbetaling Danmark.

Har du kundefokus, overblik og sans for at levere varen?   
Som sektionschef for Familieydelser i Hillerød får du ansvaret for den daglige ledelse, lokale driftsstyring og udvikling af en sektion med ca. 20 erfarne kunderådgivere. Du skal være med til at sikre en effektiv og driftssikker sagsbehandling, en god kundebetjening og høj kundetilfredshed. 

Vi leder efter dig, der har flere års erfaring med udvikling af erfarne medarbejdere og optimering af processer i en driftsorganisation. Dig, der har et naturligt fokus på gode kundeoplevelser og høj kvalitet i leverancerne. Og dig, der drives af at være en nærværende leder, som skaber synlige resultater og engagerer dine medarbejdere. Du er den, der:

  • arbejder med medarbejderinvolvering og trivsel
  • formår at holde overblikket i en travl hverdag
  • kan planlægge og prioritere opgaver i en driftsorganisation
  • samarbejder på tværs og bidrager til den fælles opgaveløsning.

Kan du sætte retning?
Du motiverer dine medarbejdere gennem en åben, inddragende og anerkendende ledelsesstil og ved at kommunikere en klar retning for den enkelte. Det kræver solide faglige og menneskelige kompetencer. 

Du er nysgerrig og opnår hurtigt en forståelse for processerne på familieydelsesområdet. Du får det bedste ud af medarbejderne og giver gerne sparring i det daglige – i den proces har du øje for, at både trivsel og opgaveleverancer skal prioriteres. Du er desuden den rette sektionschef, hvis du:

  • har erfaring med driftsstyring og implementering af løbende forbedringer 
  • engagerer dig i faglige arbejdsgange, systemer og redskaber
  • motiveres af at bruge styringsredskaber inden for telefoni og sagsbehandling 
  • har stærke kommunikative evner og kan præsentere dine forventninger på en inspirerende måde.

Vil du arbejde til gavn for samfundet?
Du bliver en del af en større ledergruppe på tværs af landet, der består af centerdirektøren, sektionschefer, forretningskonsulenter og HR. Vi arbejder sammen om at skabe værdi- og meningsskabende ledelse og har stor lyst til videndeling, udvikling og læring. Vi er engageret i driften og har et strategisk fokus på effektiviseringer, der kan ses på bundlinjen. 

Du refererer til centerdirektøren for sagsområdet og arbejder tæt sammen med det øvrige ledelsesteam på området på tværs af Danmark og lokalt i Hillerød. 

ATP er Danmarks største pensions- og sikringsselskab. Vi er sat i verden for at sikre økonomisk grundtryghed for alle danskere – hele livet. Vi udbetaler årligt cirka 250 mia. kr. og er dermed Danmarks største udbetalingshus af velfærds- og sikringsordninger. To ud af tre velfærdskroner, der udbetales i Danmark, administreres af ATP.

=dig? Så send en ansøgning
Send din ansøgning og CV senest mandag den 1. marts og gerne hurtigst muligt, da vi behandler ansøgninger løbende. Vi ansætter, når den rette kandidat viser sig.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerdirektør, Lise Schou Hansen på telefon 2498 0586 eller HR-partner John Brandt på 2115 8855.
 

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
Trappe