Sektionschef til Lønmodtagernes Garantifond i Frederikshavn

Vil du stå i spidsen for at et hold bestående af én teamleder, 30 kunderådgivere og otte jurister i et kundeservicecenter, hvor solid ledelse er midlet til at skabe et godt team, og hvor gode kundeoplevelser og arbejdsglæde er i fokus? Så er det dig, vi søger.

Kan du motivere og skabe resultater gennem andre?
I Lønmodtagernes Garantifond er vi på udkig efter en sektionschef til opstart 1. september. Dig, der vil arbejde inden for et område, hvor den primære opgave er at sikre, at lønmodtagerne hurtigt og effektivt får udbetalt deres krav på tilgodehavende løn, erstatning og feriegodtgørelse.

Teamet arbejder tæt sammen i hverdagen og består af fire områder, et Udbetalingsteam, Bosagsteam, Serviceteam samt et Juristteam. Du er den rette til jobbet, hvis du:

  • har en akademisk baggrund som cand.jur. eller cand.merc.jur. og gerne med viden om konkursret, funktionærret og arbejdsret
  • har politisk forståelse og kan begå dig blandt mange interessenter
  • er en solid kommunikator (både i skrift og tale)
  • som person er tillidsvækkende og udadvendt samt i stand til at skabe resultater gennem andre
  • formår at motivere dit team til at spille sammen via din gennemslagskraft og dit engagement
  • er indstillet på at være en del af en organisation med servicemål og andre kvalitetsindikatorer.

Vi søger dig, som først og fremmest har erfaring med daglig nærværende personaleledelse, hvor feedback, sparring, driftsledelse og leadership er i højsæde, i en hverdag med komplekse juridiske forhold. Det er en fordel, hvis du har prøvet kræfter med ledelse inden for et myndighedsansvarsområde.

Sikrer du høj kvalitet og tilfredse kunder?
Som leder sikrer du først og fremmest professionel og driftssikker sagsbehandling, hvor kunderådgivning sker med høj kvalitet og kundetilfredshed. Du formår at holde hovedet koldt i en travl hverdag, og du er god til at planlægge og prioritere i en driftsorganisation. Derudover har du fokus på udvikling af dine medarbejderes færdigheder, så du medvirker til, at deres karriere og udvikling er i bevægelse.

Det bliver din opgave at spotte og udvikle medarbejdernes potentiale – kort sagt gør du dine medarbejdere til stjerner, så vi indfrier vores forretningsmål og sikrer gode kundeoplevelser.

Du vil referere til afdelingschefen og indgår i ledelsesteamet i ATP Frederikshavn.

=dig? Så send en ansøgning?
Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest og senest søndag d. 20. juni – vi holder 1. samtale d. 24. juni og 2. samtale d. 29. juni. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Lotte E. Hansen på tlf. 3055 6905 eller HR-partner Henrik Davidsen på tlf. 4831 2521.  

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder