Studentermedhjælper til Økonomi

Lyser du op, når du hører ord som debet, kredit, data, procesoptimering og måske endda årsregnskab og kvartalsrapport? Så kunne du godt være den nye studentermedhjælper, vi er på udkig efter. Til vores kontor i indre København søger vi en talstærk, videbegærlig og nysgerrig kollega, der kan understøtte vores økonomifunktion med en bred pallette af opgaver indenfor det regnskabsmæssige område. Som studentermedhjælper vil du opleve en stejl læringskurve, hvor du får lov til konstant at blive udfordret og tilegne dig ny viden indenfor dit felt. Det er derfor vigtigt, at du har lysten og drivet til at føje til din kompetenceliste. 

Dine opgaver bliver blandt andet:

  • Fakturahåndtering
  • Kunde- og leverandørkontakt i forbindelse med faktureringer
  • Vedligeholde leverandøroplysninger 
  • Bistå i forbindelse med månedsluk, kvartalsrapporter og årsregnskaber
  • Procesoptimering
  • Diverse regnskabsmæssige opgaver 

Er du klassens datadrevne Spørge Jørgen? 
Du er i gang med en relevant videregående uddannelse for eksempel HA eller cand.merc., studerer på minimum 3. semester og er ivrig efter at få lov til at afprøve dine kompetencer i praksis. Du har en stærk dataforståelse, trives med ansvar, er struktureret og så er du konstant nysgerrig på mere og på at udfordre status quo. Det betyder, at du stiller spørgsmål, er god til at øjne optimeringsmuligheder og ikke er bange for at byde ind, når du får en idé, der kan være med til at gøre tingene bedre og mere effektivt. Du trives med rutineopgaver og som afdelingens blæksprutte, der tager fat der, hvor behovet er. Som person er du udadvendt og ikke bleg for at række ud til kolleger og samarbejdspartnere, når du skal i mål med dine opgaver. 

Vil du udvikle dit potentiale og være en del af en organisation med høje ambitioner?
Du bliver en del af en velkonsolideret organisation med en imponerende ejendomsportefølje, der omfatter både ældre, æstetiske ejendomme, topmoderne nybyggerier samt spændende udviklingsprojekter. Du kommer til at arbejde sammen med et hold af mere end 120 specialister inden for investering, byggeri og service. Vi er for tiden i gang med en transformation, hvor mange ting er i spil – du skal derfor synes, at forandring er spændende og kunne lide at bidrage til processen.

=dig? Så send en ansøgning
Hvis du synes, at stillingen lyder som noget for dig, så send din ansøgning inden den 20. juni. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Maria Hansen på tlf. 40 14 18 26.
 

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder