Studerende til juridisk sagsbehandling

Er du i gang med en juridisk uddannelse? Interesserer du dig for forvaltningsret og klagesagsbehandling? Og vil du arbejde til gavn for samfundet og den enkelte? Så er du en af de studerende, vi søger til Kvalitet & Klager i Udbetaling Danmark.

Vil du have praktisk erfaring, der styrker din faglighed?
I afdelingen ”Kvalitet & Klager” er vi lige nu på udkig efter to nye kolleger, der vil prøve kræfter med juridisk sagsbehandling, og som har lyst til at blive en del af en ansvarlig organisation, hvor vi arbejder til gavn for den enkelte og for samfundet.

Konkret kommer du til at arbejde med:

  • behandling af klagesager på Udbetaling Danmarks områder  
  • gennemgang af afgørelser og sagsbehandling med henblik på at sikre, at bl.a. forvaltningsloven er overholdt, og at afgørelserne er korrekte
  • forskellige juridiske og administrative opgaver som fx aktindsigter.

Vi tilbyder en stejl læringskurve, et tæt samarbejde med vores kompetente kolleger og relevant erfaring, der styrker dit CV. Vi holder til i Hillerød, hvor du skal kunne arbejde 2-3 dage om ugen. Vi er fleksible med dine arbejdstider, så de hænger sammen med dit studie, eksamener mv., ligesom du indimellem kan arbejde hjemmefra.

Er du selvstændig og effektiv?
Du er i gang med dit studie og er på vej til at blive cand.jur eller cand.merc.jur.

Desuden er det centralt, at du:

  • interesserer dig for forvaltningsret
  • har lyst til at lære om klagesagsbehandling og kvalitetssikring
  • har flair for tal, beregninger og it-systemer
  • har gode skriftlige formuleringsevner
  • kan arbejde selvstændigt og effektivt.

Vi tilbyder et job med varierende juridiske opgaver, som vi altid står klar til at sparre med dig om. 

Vil du arbejde til gavn for borgerne?
Vi ser frem til at byde dig velkommen i en afdeling, hvor vi er 28 kolleger fordelt som kunderådgivere og jurister. Her behandler vi klagesager, og vi udvikler os hele tiden på baggrund af vores læring. Vi garanterer et arbejde, der udover at kunne forløse dine faglige ambitioner også har stor betydning for det samfund, vi er en del af.

I ATP tilbyder vi et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte. Og det har vi. Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov.

=dig? Så send os en ansøgning
Lyder ovenstående som noget for dig, så send os din ansøgning og dit CV senest fredag d. 7. oktober. Vi indkalder løbende til samtaler og fjerner opslaget her, når vi har fundet den rette kandidat. Vi håber på opstart hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Tanja Skriver Frandsen på tlf. 9243 5885.

 

#LI-hybrid

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP-medarbejder