Teknisk projektleder til ATP Ejendomme
Har du teknisk flair og er i stand til at føre bygningsarbejder sikkert fra A-Z? Vil du være med til at sætte dit præg på én af landets mest imponerende ejendomsporteføljer? Og drømmer du om at være en del af en arbejdsplads med kompetente og engagerende kolleger? Så er det måske dig, vi søger.
Som teknisk projektleder bliver du tilknyttet vores kontor i indre København. Din hverdag vil du dog ofte bruge på vores mange, smukke ejendomme, hvor du laver bygningssyn og fører tilsyn med igangværende arbejde. I dit nye team vil du møde ambitiøse og professionelle kolleger, der alle supplerer hinanden med forskellige fagligheder og kompetencer. Vores hverdag er drevet af udvikling og samarbejde kombineret med en stor lyst til at gøre en forskel såvel fagligt som socialt.
Vi har et stort fokus på bæredygtighed. Faktisk i alt hvad vi gør. Hos ATP Ejendomme sætter vi nemlig implementering af vores bæredygtighedsstrategi i alle projektets faser højt – det gælder såvel nybyggerier som renoveringsprojekter. Som teknisk projektleder skal du kunne se dig selv i denne dagsorden og være med til løbende at udvikle og styrke vores bæredygtighedsmål.
Om dine nye opgaver
I dit nye job er der rig mulighed for udvikling, og dine arbejdsopgaver bliver blandt andet at:
- udføre projektledelse med indsigt i udførelsesfasen, herunder sikre de rigtige løsninger for bevaring af værdien af vores ejendomme.
- være sparringspartner for dine kolleger omkring tekniske løsninger på deres projekter
- være ansvarlig for alle dine entrepriser på vedligeholdelsesprojekter
- sikre den gode relation til vores kunder i tæt samarbejde med kollegerne i Asset Management
- udføre bygherretilsyn og sikre gennemførelse af projekter inden for de aftalte rammer
Brænder du for projektledelse af tekniske installationer og bygningsarbejder?
Vi forestiller os, at du har en baggrund som maskinmester, VVS-ingeniør eller lignende, eventuelt suppleret med en håndværksmæssig uddannelse, minimum 5–10 års erhvervserfaring. Din fornemmelse for købmandskab er god, og du sætter en ære i at opnå det optimale resultat inden for pris, tid og kvalitet. Vi lægger vægt på din evne til at opbygge og vedligeholde gode relationer til vores samarbejdspartnere, kunder og dine mange kolleger internt. Derfor skal du have fokus på det løsningsorienterede og gode samarbejde.
Som person er du empatisk og indlevende, og du formår at bevare det gode humør, også når der af og til er fart på, og mange opgaver lander på dit bord. Du går struktureret til opgaverne og betragter det som en selvfølge at tage ansvar for dine leverancer og dit team. Desuden har du kendskab til rollen som budgetansvarlig og er bekendt med både AB18, ABT18 og ABR8.
Du er en vigtig del af vores virke som ansvarlig ejendomsejer
Du bliver en del af en spændende og afvekslende hverdag i en organisation med mange ildsjæle og et stort fokus på udvikling. Vi har en imponerende ejendomsportefølje, der omfatter både historiske ejendomme, topmoderne nybyggeri samt spændende udviklingsprojekter.
Hos os får du en karriere med mening, hvor du kan udfolde dine faglige evner og menneskelige kvaliteter sammen med dygtige kolleger om et fælles mål og med en stærk kultur. Toppræstationer kræver et godt arbejdsmiljø. Derfor lægger vi stor vægt på trivsel, livsbalance og dygtig ledelse.
=dig? Så glæder vi os til at høre fra dig
Vi afholder samtaler løbende, så hvis du synes, at stillingen lyder som noget for dig, så glæder vi os til at høre fra dig. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionschef Claus Skindersø Jensen på 30 43 06 66.