Kunderådgivere til sagsbehandling i Udbetaling Danmark

Skaber du gode, enkle og effektive kundeoplevelser? Og vil du være en del af en sektion, der sagsbehandler førtids- og folkepension til borgere i Danmark, der har boet eller arbejdet i udlandet? Så er du måske en af de kunderådgivere, vi søger i Udbetaling Danmark i Holstebro.

Kan du sikre ensartet og effektiv sagsbehandling med kunden i centrum?
Vi leder efter dig, der er i stand til at skabe gode, enkle og effektive kundeoplevelser. Dig, der:

  • kan vejlede, administrere og sagsbehandle på skrift og via telefon
  • trives i en dynamisk hverdag med skiftende opgavemængder
  • motiveres af komplicerede sagsforløb og lovgivning.

Kommunikerer du i øjenhøjde og bidrager til fællesskabet?
Det er ikke afgørende, at du er uddannet inden for offentlig forvaltning, men det vil være en fordel, hvis du har god erfaring med sagsbehandling og har lyst til at lære mere om at arbejde i en myndighed. Du har evt. en kort eller mellemlang uddannelse, men vigtigst er, at du er engageret og har forudsætningerne for at lære.

Du er serviceminded, initiativrig og tager ansvar, når det drejer sig om at følge opgaverne til dørs. Derudover:

  • vil du være en del af en arbejdsplads, hvor det forventes, at alle bidrager til fagligt engagement, trivsel og godt samarbejde
  • trives du med at kommunikere i øjenhøjde med vores kunder, både mundtligt via telefon og skriftligt via vores fagsystemer
  • er du den, der finder det naturligt at arbejde med feedback og sparre med dine kolleger.

Vil du arbejde til gavn for danskere, der har arbejdet eller boet i udlandet?
I ATP's Administrationsforretning er vi lidt over 1000 kunderådgivere på tværs af landet, der løser opgaver for staten, kommunerne og arbejdsmarkedets parter. 

Vi arbejder med kompleks sagsbehandling og varetager kundeservice inden for ydelser som fx feriepenge, folkepension, boligstøtte, arbejdsskadeerstatning og barselsdagpenge. Kort sagt arbejder vi med at få velfærden ud til danskerne. 

Udbetaling Danmark alene modtager hver måned cirka 170.000 telefonopkald, 80.000 skriftlige henvendelser og 200.000 underretninger om ændringer i borgernes situation. 

Du bliver en del af sektionen Udenlandsk Pension og kommer til at omgås 17 dygtige kunderådgivere. Vi vægter sociale relationer højt og værner om en glad og uformel omgangstone. Vi tager ansvar for, at den samlede kundeoplevelse er professionel og kvalitetsbevidst.

I ATP er barren sat højt, både når det gælder ambitioner og trivsel. Vi tror på et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte - og det har vi.

=dig? Så send en ansøgning
Du behøver ikke sende os en lang ansøgning. Vi er mere interesserede i dit CV, som du skal sende senest den 27. maj. Når du sender dit CV via vores system, får du mulighed for kort at beskrive din motivation for at søge stillingen.

I ATP arbejder vi for en fair rekrutteringsproces, og derfor beder vi dig om ikke at vedhæfte billede i dit CV eller angive din alder, når du søger. 

Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart enten i løbet af august eller start september. Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her: https://www.atp.dk/rekrutteringsforloeb-i-atp

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Hanne Sommer på tlf. 40 59 75 58 eller mail hbn@atp.dk.

Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende.  
#LI-hybrid

 

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP medarbejder