Studentermedhjælper med interesse for kundeindsigter og brugercentreret udvikling

Vær med til at indfri vores strategiske ambitioner om at sætte kundeværdi i centrum ved at skabe bedre kundeoplevelser i fremtidens kontormiljøer – og få chancen for at være med til at forme og styrke et centralt fokusområde i ATP Ejendomme.

Leder du efter det oplagte sted at sætte din faglighed inden for kundeindsigter, kunderejser og markedsvalidering i spil? Lige nu søger vi en studentermedhjælper til Strategy & Execution-teamet i ATP Ejendomme, hvor du som en vigtig del af teamet vil være med til at understøtte det strategiske og projektorienterede arbejde tæt på ledelsen. 

Vi forestiller os, at du er i gang med en videregående uddannelse med fokus på user experience, innovation, brugerdesign, produktudvikling, antropologi, projektledelse, strategi eller lignende. Hvilken uddannelse, du er i gang med, er mindre vigtigt – til gengæld er det afgørende, at du fra uddannelse eller arbejde har erfaring med tilgange og metoder til kundeindsigt og brugercentreret udvikling.  

Hos os vil du være med til at understøtte hele organisationen ved at drive og deltage i initiativer og projekter, der bygger bro mellem vores forretningsområder samt mellem ledelse og medarbejdere. 

Dine arbejdsopgaver vil variere meget og blandt andet inkludere at: 

  • bidrage til at kortlægge og analysere kunderejser, pain points og brugerbehov
  • bistå i validering af nye idéer og løsninger gennem desk research, interviews eller brugerinvolvering
  • deltage i udarbejdelse af præsentationer, analyser og notater til brug i ledelsesbeslutninger
  • hjælpe med at skabe fremdrift i tværgående initiativer og projekter
  • løse praktiske og administrative opgaver, der får hverdagen i teamet til at fungere.

Vi leder efter dig, som:

  • trives med at arbejde analytisk og struktureret – og også er nysgerrig på, hvordan brugere og kunder oplever vores løsninger
  • er dygtig til at kommunikere dine pointer klart – både skriftligt og visuelt
  • er selvstændig og tager ansvar for dine opgaver
  • er god til at opbygge relationer
  • har mod på at arbejde i et område under opbygning, hvor du også får mulighed for at præge retningen.

Vi forventer ikke, at du kan alt fra start – men vi lægger vægt på, at du har lyst til at lære og udvikle dig sammen med os.

Det tilbyder vi
Gennem arbejdet med flere forskellige områder og projekter vil du få en dyb indsigt i samt forståelse for ATP Ejendommes aktuelle udfordringer, hvilket vil give dig et solidt bidrag til din professionelle værktøjskasse. Til tider vil du også skulle varetage opgaver af ren administrativ karakter og gå til hånde, hvor det er nødvendigt for at understøtte Strategy & Execution’s øvrige opgaver og organisationen i øvrigt.

Da studiet også skal passes, vil jobbet være på 15-20 timer om ugen. I eksamensperioder er vi naturligvis fleksible med din arbejdstid.

Du kommer til at være en del af ATP Ejendommes nye enhed Strategy & Execution

Du bliver en del af en lille, ny enhed, der både arbejder tæt sammen og bredt på tværs af organisationen. Vi beskæftiger os med en alsidig vifte af opgaver, herunder strategi og projekteksekvering samt kundeindsigter og kunderejser. Fra kontoret centralt i København vil du opleve en organisation i udvikling og fremdrift, som udlever sine værdier om åbenhed, ambition og integritet, og samtidig vægter virksomhedskultur og holdånd højt.

Vil du være med til at levere et vigtigt samfundsbidrag?
Som datterselskab af ATP har vi et vigtigt samfundsansvar. Vores forretning skal ikke alene give plus på danskernes pensionskonto, den skal også bidrage positivt til det samfund, vi er en del af. Hos ATP Ejendomme arbejder vi hele tiden for at skabe attraktive rammer for fremtidens fællesskaber, der engagerer og inspirerer mennesker og virksomheder. 

=dig? Så glæder vi os til at høre fra dig
Hvis du synes, at stillingen lyder som noget for dig, så send din ansøgning senest den 2. juni. Vi forventer at afholde samtaler i uge 24 og 25 med henblik på ansættelse fra omkring 1. august 2025. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Strategy & Execution Joakim Holm på tlf. +45 91 36 66 60.

Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende.  
#LI-hybrid #premium

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP medarbejder