Studentermedhjælpere til sagsbehandlingsopgaver i international afdeling

Er du studerende? Læser du en administrationsbachelor, finansøkonomi, jura, socialrådgiver eller tilsvarende? Og har du lyst til at dykke ned i sagsbehandlingens verden og sikre tårnhøj service i en international kontekst? Så er du en af de studentermedhjælpere, vi søger i ATP i Haderslev.

Er du nysgerrig?
I Haderslev er vi i øjeblikket på udkig efter tre nye studentermedhjælpere, og her kommer du ind i billedet. 

Din mission? At guide virksomheder og borgere, så de får klare og præcise svar på deres spørgsmål. 

Du kommer til at indgå i et team, hvor vi jonglerer med EU-lovgivning og arbejder til gavn for danskere i udlandet og udlændinge i Danmark.

Vi forventer ikke, at du kan det hele på forhånd. Langt fra. Det vigtigste er din lyst til at lære, at du tager ansvar for dine opgaver og kan arbejde selvstændigt, når vi har lært dig godt op. 

Hvis den del er på plads, så garanterer vi masser af udvikling og et studiejob, der kan booste dit CV.

Er du en af dem, vi leder efter?
Du er:

  • studerende med et par år tilbage på skolebænken (vi forestiller os, at du læser en administrationsbachelor, finansøkonomi, jura, socialrådgiver eller tilsvarende, men der kan være mange veje til jobbet)
  • en tidsjonglør, der kan balancere 15-20 timers arbejde om ugen med studielivet (vi er selvfølgelig fleksible med dine arbejdstider, så de hænger sammen med eksaminer osv.).
  • detaljeorienteret, proaktiv og ansvarsfuld
  • analytisk og i stand til at arbejde selvstændigt 
  • interesseret i at lære og udvikle dig i takt med, at du får mere erfaring.

Dine fremtidige arbejdsopgaver:

  • Sagsbehandling: Du kommer til at dykke ned i sager, der kræver en skarp forståelse af både nationale og internationale regler. Når du er lært godt op, kommer du også til at analysere og træffe afgørelser.
  • Kundekontakt: Du bliver en del af frontlinjen, når det kommer til at rådgive og vejlede kunder. Det betyder, at du skal kunne formidle komplekse regler på en letforståelig måde.
  • Administrative opgaver: Du vil håndtere en række administrative opgaver, der sikrer, at afdelingens daglige drift kører glat. Det kan fx inkludere alt fra dokumenthåndtering til dataindførsel.
  • Personlig udvikling: Vi tilbyder løbende uddannelse og opkvalificering inden for dit arbejdsområde, så du kan vokse med opgaverne og blive en ekspert på det internationale område.

=dig? Så send os din ansøgning
I ATP får du muligheden for masser af faglig og personlig udvikling samtidig med, at du leverer et vigtigt bidrag til det samfund, vi er en del af.

Hvis du er nysgerrig, kan du læse mere om ATP’s opgaver her: https://www.atp.dk/vores-opgaver

Send os dit CV og en ansøgning. Vi behandler ansøgningerne løbende og går efter opstart hurtigst muligt eller omkring den 1. maj eller den 1. juni.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Lina Nielsen (international sygesikring) på telefon 92 43 58 82 eller Nina Nors Skallebæk (Familie EØS) på telefon 51 72 44 83.

#LI-hybrid
Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende.  

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP medarbejder