Forretningsspecialist, der kan optimere arbejdsgange og kunderejser – og har blik for nye digitale værktøjer

Kan du spotte forbedringsmuligheder i driften og omsætte dem til digitale løsninger, der skaber værdi for både kunder og kolleger? Vil du arbejde i smørhullet mellem kundeservice og produktudvikling? Og har du god forretningsforståelse og blik for nye digitale værktøjer? Så er du vores nye forretningsspecialist.

Vil du skabe værdi for både kunder og organisation?
I Udbetaling Danmark sørger vi for, at velfærden når ud til danskerne – fra barselsdagpenge og familieydelser til folkepension  og boligstøtte. Vi arbejder målrettet med at gøre vores processer mere effektive og kundevenlige, og det er her, du kommer ind i billedet.

Som forretningsspecialist optimerer du både kunderejser og interne arbejdsgange. Du er helt tæt på den daglige drift og samarbejder samtidig med produktudvikling. Og så har du godt kendskab til nye digitale værktøjer og kan spotte automatiseringspotentialer.

Helt konkret bliver dine opgaver at:

  • Kortlægge processer og optimere arbejdsgange i driften
    Hvert år er vi i kontakt med 200.000 borgere og arbejdsgivere ifm. barsel, og du er med helt tæt på den daglige drift i kundecentret. Her følger  du eksisterende processer og arbejdsgange, og du spotter mulige forbedringer med udgangspunkt i kunderejsen og den opgave, dine kolleger skal løse. Det betyder fx, at du kan være med på medlyt, hvor du får indblik i borgernes behov – eller at du ser en arbejdsgang, der kan optimeres.
     
  • Effektivisere på tværs af kanaler og digitale værktøjer
    Du arbejder med mange forskellige digitale løsninger; fra telefoner og borger.dk til en barselsplanlægger og selvbetjeningsløsninger. Vi har allerede 17 forskellige robotter, der automatiserer tidligere manuelle processer. Din opgave er at være nysgerrig på nye digitale værktøjer og vores muligheder for at bruge AI og andre digitale værktøjer til at optimere vores arbejde – og du har god forretningsforståelse og kan arbejde inden for de rammer, vi har.
     
  • Udarbejde business cases og sikre god implementering
    Når du har spottet optimeringsmulighederne, udarbejder du en business case og kvalificerer dine ideer i samarbejde med ledelsen  . Du deltager i kundeforum, workshops og udviklingsinitiativer i samspil med produktudvikling. Det er din opgave at sikre, at vi udvikler og implementerer løsninger, der tager udgangspunkt i både borgerens behov og dine kollegers arbejde.
     
  • Deltager i driftsplanlægning og sparrer med ledelsen
    Du  bidrager til et ledelsesværktøj, der understøtter planlægningen af vores drift – lige fra telefonvagter til ferie og dokumentation af arbejdsgange. Du samarbejder med lederen om at vedligeholde og udvikle værktøjet, og du er med i ledelsesrum og deltager i driftsmøder. 

Dine opgaver vil spænde bredt og give dig en varieret arbejdsdag, som du selv er med til at forme og tage ansvar for. Her kan du få et indblik i, hvad en forretningskonsulent laver – Dorthe fortæller om jobbet i denne video: https://film.atp.dk/video/108839837/forretningskonsulent-i-atp-dorthe 

Har du blik for forretningen – og kan du omsætte idéer til digitale løsninger?
Du har måske en videregående uddannelse på kandidatniveau, men det vigtigste er, at din baggrund er relevant, og at du har erfaring med og interesse for at finde løsninger og tiltag, som kan forbedre processer, eksisterende sagsbehandling og kundernes oplevelse.

Vi lægger vægt på, at du:

  • har god forretningsforståelse og fokus på kunden – vi er her for kunderne og har nogle lovstyrede rammer, som du forstår og kan navigere inden for.
  • er nysgerrig på og har kendskab til AI, automatisering, robotter og andre digitale løsninger – og at du kan vurdere, hvornår vi fx har brug for en ny AI-assistent, eller hvornår det kræver en ny funktion i vores fagsystem.
  • ved hvilke metoder og værktøjer, der skal bruges for at kunne levere på dine idéer – du er bindeled og skal løfte ideerne fra den daglige drift i kundecentret til vores produktudvikling, der står bag udviklingen. Det betyder, at du holder fokus på forretningen og kunderne og kan bygge solide business cases.
  • er analytisk og lader data fortælle dig, hvor der er plads til forbedring – fx hvor kan vi forbedre en proces for flest mulige kunder eller kolleger?

Vil du arbejde til gavn for samfundet?
Udbetaling Danmark er en del af ATP Koncernen. I ATP løser vi opgaver for næsten alle borgere og virksomheder i Danmark. Årligt er vi i kontakt med knap halvdelen af alle danskere, fordi de fx modtager barselsdagpenge, familieydelser,  pension, har en arbejdsskade eller skal have udbetalt feriepenge. Det betyder, at to ud af tre velfærdskroner, der udbetales i Danmark, administreres af ATP.

I Vordingborg er vi mere end 275 ansatte, der arbejder med et udvalg af de ordninger, ATP administrerer. 

Når du dukker op til din 1. samtale eller måske din første arbejdsdag, vil du opleve det, vi kalder for en ”godmorgen”-kultur. Her siger vi nemlig alle godmorgen til hinanden – hver dag. Vi går op i, at ATP er et godt sted at gå på arbejde. Vi har arbejdsglædeagenter, der laver sjove tiltag i løbet af året, en god kantineordning og flotte lokaler, der ligger godt placeret for dig, der vil køre for jobbet.  

Du kan se frem til at blive en del af en arbejdsplads med mening, ambition og balance. Hvor barren sat højt, både når det gælder faglighed, eksekveringsevne, godt kollegaskab og nærværende ledelse. 

For Udbetaling Danmark i ATP skal være et godt sted at gå på arbejde.  

=dig? Så send os dit CV
Send os dit CV senest søndag den 31. august. Når du sender dit CV via vores system, får du mulighed for kort at beskrive din motivation for at søge stillingen.

I ATP arbejder vi for en fair rekrutteringsproces, og derfor beder vi dig om ikke at vedhæfte billede i dit CV eller angive din alder, når du søger.

Vi holder samtaler i september og håber på opstart i november (eller før). Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her: https://www.atp.dk/rekrutteringsforloeb-i-atp.

Vær opmærksom på, at vi inden ansættelse indhenter straffeattest, der ikke må give anledning til bemærkninger.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Centerdirektør Marianne Knudsen på tlf. 20 36 38 70 eller mail mkn@atp.dk.

Til annoncører og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig uopfordrede henvendelser om annoncering, kandidater, produkter og ydelser i forbindelse med stillingsopslag og rekrutteringer. Vi beder om, at dette respekteres, og at vores ledere og medarbejdere ikke kontaktes i den henseende.
#LI-hybrid 

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP medarbejder