Koordinator til Management Support – tæt på ledelsen og med fingeren på pulsen i hele organisationen
Vil du være med til at få tingene til at ske i en af Danmarks vigtigste organisationer? Har du erfaring med administration og koordinering – og trives du i en dynamisk hverdag med mange kontaktflader? Så er det måske dig, vi leder efter som koordinator i vores Management Support-team.

Vil du understøtte ledelsen i det daglige arbejde?
Som koordinator får du en central rolle i at sikre struktur og fremdrift i hverdagen for ATP’s ledelse. Du bliver en nøgleperson, der understøtter beslutningstagere og skaber overblik og sammenhæng på tværs af opgaver og aktører i hele organisationen.
Dine primære opgaver bliver bl.a.:
- Kalenderstyring, mødekoordinering og generel planlægning
- Bestilling og planlægning af rejser og øvrig logistik
- Administrering af forskellige systemer inden for tidsregistrering og fakturering
- Løsning af ad-hoc opgaver i en hverdag, hvor ikke to dage er ens
Er du god til at skabe relationer og struktur?
Vi søger dig, der har erfaring fra en lignende rolle og er vant til at arbejde i systemer som SAP, SharePoint eller CapNordic. Du kommunikerer klart og i øjenhøjde – både skriftligt og mundtligt – og du har let ved at skabe gode relationer til både ledelse og kolleger.
Du bliver bindeled for flere underdirektører og får en bred kontaktflade i hele organisationen. Du trives med at tage ansvar, har overblik i en omskiftelig hverdag og tager initiativ – også før opgaverne lander på dit bord.
Vil du arbejde for danskernes økonomiske grundtryghed?
I ATP arbejder vi til gavn for den enkelte og for samfundet. Det gør vi, når vi leverer stabile og bæredygtige afkast, der er med til at sikre danskerne livslang pension, og når vi administrerer og udbetaler en lang række vigtige ydelser som feriepenge, pension og boligstøtte.
Sammen arbejder vi for at fremtidssikre velfærdssamfundet og bidrage til et trygt arbejdsmarked.
Som Danmarks største pensions- og sikringsselskab og administrator af 2/3 af alle velfærdsydelser er ATP en hjørnesten i det danske samfund. Vi arbejder for økonomisk grundtryghed i Danmark – enkelt og effektivt. Vi har fokus på fortsat at bevare og styrke danskernes tillid til ATP. Blandt de dagsordener, der fylder netop nu, er bæredygtig omstilling og styrket kundefokus.
Du bliver en del af Management Support i Koncernsekretariatet, hvor du får et solidt socialt og fagligt fællesskab. Her får du ansvar, indflydelse og tæt samarbejde med både ledelsen og kolleger på tværs af hele ATP.
Hos ATP får du en arbejdsplads med fokus på faglighed, fleksibilitet og trivsel. Du har mulighed for at arbejde hjemme efter aftale med din leder, og du får et job, der giver dig indsigt i en koncern med en helt særlig rolle i det danske pensions- og velfærdssystem.
=dig? Så send dit CV
Send os dit CV senest 29. juli 2025.Når du sender dit CV via vores system, får du mulighed for kort at beskrive din motivation for at søge stillingen.
I ATP arbejder vi for en fair rekrutteringsproces, og derfor beder vi dig om ikke at vedhæfte billede i dit CV eller angive din alder, når du søger.
Vi behandler ansøgninger løbende. Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her.
Vær opmærksom på, at vi inden ansættelse indhenter straffeattest, der ikke må give anledning til bemærkninger.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutterende leder, Pernille Dupont, på dupo@atp.dk.
Til annoncører og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig uopfordrede henvendelser om annoncering, kandidater, produkter og ydelser i forbindelse med stillingsopslag og rekrutteringer. Vi beder om, at dette respekteres, og at vores ledere og medarbejdere ikke kontaktes i den henseende.
#LI-hybrid