Kunderådgiver til nøglerolle i nyoprettet team i Vordingborg
Vil du være med til starte noget helt nyt – og få hverdagen til at spille? Kan du håndtere en stor volumen af administrative opgaver i et dynamisk kundecenter? Og kan du skabe struktur og sætte en faglig retning i et team med ca. 25 medarbejdere, hvoraf en stor del er i gang med et sabbatår og tidsbegrænset ansat? Så er det dig, vi leder efter til en nøglerolle i vores nyoprettede team i Vordingborg.

Kan du få mennesker og processer til at spille sammen i en travl hverdag?
Serviceteamet i ATP er et callcenter under Udbetaling Danmark, som besvarer telefoner og løser lettere sagsbehandlingsopgaver på tværs af ydelsesområder som bl.a. boligstøtte og pension. Det har vist sig at være en stor succes, og derfor åbner vi nu et nyt team i Vordingborg.
Lige nu er vi på udkig efter dig, der har et stort servicegen og evner at tage ansvar for den daglige drift – med andre ord dig, der kan fungere som ledelsens forlængede arm i dagligdagen.
Du får en nøglerolle i opbygningen af et nyt team, hvor du også bliver rollemodel for en gruppe engagerede medarbejdere, hvor de fleste af dem arbejder som kunderådgiver i deres sabbatår.
Mere konkret skal du:
- Skabe struktur og faglig retning
Du har fingeren på pulsen i forhold til, hvordan det går i teamet. Du fordeler opgaver og er med til at oplære nye kolleger. Du er med til at skabe et miljø, hvor vi samarbejder, og hvor det er naturligt at stille spørgsmål, og hvor vi værner om kerneopgaven.
- Være bindeled mellem drift og ledelse
Dit område står aldrig stille. Driften rykker sig, reglerne ændrer sig løbende, og systemerne opdateres. Du skal følge med i udviklingen og bidrage med input til ledelsen og vores interne samarbejdspartnere, så vi sikrer, at ændringerne bliver omsat til effektiv drift, og at vi ender med det bedste resultat for både borgere, ledelsen og teamet.
- Besvare opkald fra borgere og sagsbehandle
Det er vigtigt i rollen, at du ikke glemmer din funktion som kunderådgiver. Det betyder, at du dagligt vil tale med borgere og indgå i vores administrative sagsbehandling, ligesom dine kolleger. Det er vigtigt for at bevare fagligheden og for at fremstå som en faglig rollemodel.
Du får en unik position i teamet med udvidet ansvar, hvor du får mulighed for at sætte et fagligt aftryk – og blive en kendt profil i ATP’s Serviceteam. Det kan åbne døre til nye karriereveje i en stor og ambitiøs organisation.
Har du højt humør og evnen til at holde overblik?
Der kan være flere veje til rollen, men vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, som fx en gymnasial uddannelse, kontoruddannelse eller lignende. Måske har du endda kendskab til arbejdet i et callcenter.
Du er empatisk og møder enhver i øjenhøjde. Det kræves både i din rolle som kunderådgiver, men også i din rolle som fagligt ansvarlig for et team, hvor mange af dine kolleger måske er i gang med deres første job.
Du kan tage ansvar og har en naturlig nysgerrighed, som gør, at du stiller gode spørgsmål og ikke er bange for at hive et stik ud af skærmen og sætte det i igen eller genstarte computeren, hvis den driller. Du skal ikke være it-supporter, men du skal have godt styr på Office-pakken.
Vil du være en del af et nyoprettet team i konstant udvikling?
Som vores nye kollega bliver du en del af et team, hvor vi hver dag arbejder for at give borgerne de bedste kundeoplevelser.
Teamet svarer lige under 100.000 kald på Barselsdagpengeområdet om året og dertil kommer sagsbehandlingen.
Det nye team i Vordingborg starter op i august, og vi håber, du kan begynde lidt før, så du kan være med til at byde de nye kolleger velkommen.
Vi ønsker at skabe et fællesskab, hvor vi sparrer meget med hinanden, og hvor det er fedt at være nørdet omkring barselsreglerne, som kan være svære at forstå. Her er du ikke dum, hvis du stiller spørgsmål - her er du guld værd, hvis du bidrager til det faglige fællesskab ved at turde at sige din faglige undring højt.
Hvis du er nysgerrig, beskriver her en kollega fra den eksisterende afdeling i Allerød, hvordan en typisk arbejdsdag kan se ud:
”Dagen starter med god energi og headset på. Vi gør os alle klar på at tage imod dagens første opkald fra borgere, der har brug for vores hjælp – og du kan være helt sikker på, at ikke to dage er ens. Hvis man ikke lige har nået morgenmaden, er der mulighed for at købe en lækker morgenbolle (med ost, selvfølgelig) i kantinen.
Det meste af arbejdsdagen går med telefonopkald eller opgaver i vores system – vi kalder dem ’arbejdspakker.’ Her gælder det om at holde fokus og hjælpe borgerne bedst muligt. Heldigvis er du ikke alene, og der er altid plads til faglig og personlig sparring med kollegerne – eller en kort pause med bordtennis eller bordfodbold. Vi værner rigtig meget om vores fællesskab og den gode energi på kontoret, og derfor arbejder vi sjældent hjemmefra”
I ATP er barren sat højt, både når det gælder faglighed, godt kollegaskab, trivsel og sundhed.
=dig? Så send os dit CV
Send os dit CV snarest og senest søndag den 9. juni. Når du sender dit CV via vores system, får du mulighed for kort at beskrive din motivation for at søge stillingen.
I ATP arbejder vi for en fair rekrutteringsproces, og derfor beder vi dig om ikke at vedhæfte billede i dit CV eller angive din alder, når du søger.
Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart i august. Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her: https://www.atp.dk/rekrutteringsforloeb-i-atp.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Mads Bülow-Olsen på tlf. 30 12 65 52 eller mail mabo@atp.dk.
Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende.
#LI-hybrid