Kunderådgivere der vil gøre en forskel for mennesker ramt af arbejdsskade
Kan du yde god og professionel kundeservice? Trives du med administrative opgaver og en struktureret hverdag? Vil du være med til at hjælpe mennesker, der er kommet til skade på arbejdet? Så er du måske den kunderådgiver, vi søger til ATP i Haderslev.

Kan du rådgive og skabe tryghed, når Michael ringer efter en arbejdsskade?
Michael er social- og sundhedshjælper og på vej til næste borger. Han er på cykel, da en uopmærksom bilist rammer ham i et lyskryds. Ved faldet brækker han sin højre arm. Hændelsen bliver anmeldt af Michaels arbejdsgiver til os i Arbejdsmarkedets Erhvervssikring (AES). Nu ringer Michael, fordi han har brug for hjælp og vejledning.
Som kunderådgiver er det dig, Michael møder i telefonen, når han har brug for støtte efter en arbejdsskade. Du arbejder med den gode kundeoplevelse i arbejdsskadesager, og din opgave i en sag som Michaels er at sikre vejledning og rådgivning.
Din arbejdsdag vil i høj grad bestå af telefonisk rådgivning – en højt prioriteret opgave, som typisk fylder halvdelen af din dag. I perioder kan det fylde mere, og du indgår i telefonvagter både formiddag og eftermiddag.
Ud over telefonbetjeningen kommer du til at arbejde med sagsoprettelse, journalisering og indhentning af relevante oplysninger, der danner grundlag for korrekt behandling af arbejdsskadesager. Du vil have kontakt med både borgere og eksterne samarbejdspartnere som læger, fagforeninger, forsikringsselskaber og advokater.
I AES bliver du en del af et team på ca. 22 engagerede kolleger, der hver dag arbejder for at sikre god og effektiv kundeservice. Du får en grundig oplæring, der kombinerer undervisning og praksis, så du hurtigt bliver klædt på til at løse opgaver selvstændigt – med støtte og sparring fra dine kolleger.
Er du både nysgerrig på ny teknologi og optaget af at levere god kundeservice?
Din baggrund er ikke afgørende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med kundeservice eller administrative opgaver og lyst til at lære mere om arbejdet i en myndighed i udvikling. Måske har du en kort eller mellemlang uddannelse – men vigtigst er din engagerede tilgang til kundeservice og din evne til at lære nyt.
Vi forestiller os, at du:
- motiveres af at levere god og effektiv kundeservice – særligt over telefonen – og har interesse for administrative opgaver og forbedring af kundeoplevelsen
- er digitalt parat, nysgerrig på ny teknologi og klar til at lære nyt
- trives med at arbejde efter mål, kan træffe selvstændige beslutninger og samtidig bidrage til et godt samarbejde
- deler viden og idéer til forbedringer med kolleger og har blik for, hvordan din indsats spiller sammen med helheden
- behersker dansk i skrift og tale og kan begå dig på engelsk i telefonsamtaler.
Vil du arbejde til gavn for samfundet?
Hos AES bliver du en del af en arbejdsplads, hvor faglighed og samfundsansvar går hånd i hånd. Vi behandler hvert år tusindvis af arbejdsskadesager og hjælper mennesker videre, når de er blevet syge eller kommet til skade på deres arbejde. Det er en opgave med stor betydning – både for den enkelte borger og for samfundet som helhed.
Som kunderådgiver bliver du en del af et dedikeret team, hvor vi arbejder med høj faglighed og stor ekspertise inden for arbejdsskadesager. Vi lykkes i fællesskab, og du vil opleve en kultur med tæt sparring, læring og udvikling.
Vi tilbyder moderne kontorfaciliteter ved havnen i Haderslev, fleksible rammer og en kultur, hvor nærværende ledelse, godt kollegaskab og trivsel prioriteres lige så højt som de faglige ambitioner. Som en del af ATP-koncernen får du desuden adgang til en stor organisation med mange muligheder for at udvikle dig og forme din karriere.
Hos os får du en meningsfuld arbejdsdag, hvor du kan bruge din faglighed til at gøre en reel forskel for mennesker, der har allermest brug for hjælp.
=dig? Så send os dit CV
Send os dit CV senest søndag d. 26. oktober. Når du sender dit CV via vores system, får du mulighed for kort at beskrive din motivation for at søge stillingen.
I ATP arbejder vi for en fair rekrutteringsproces, og derfor beder vi dig om ikke at vedhæfte billede i dit CV eller angive din alder, når du søger.
Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart januar 2026. Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her: https://www.atp.dk/rekrutteringsforloeb-i-atp
Vær opmærksom på, at vi inden ansættelse indhenter straffeattest, der ikke må give anledning til bemærkninger.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef, Anja Smidt, på tlf. 2499 9270
Til annoncører og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig uopfordrede henvendelser om annoncering, kandidater, produkter og ydelser i forbindelse med stillingsopslag og rekrutteringer. Vi beder om, at dette respekteres, og at vores ledere og medarbejdere ikke kontaktes i den henseende
#LI-hybrid #premium