Kunderådgivere til pensionsområdet i Udbetaling Danmark
Kan du levere enkel og effektiv kundeservice på et komplekst grundlag? Og vil du sikre borgere i hele Danmark god sagsbehandling på pensionsområdet? Så er du måske en af de kunderådgivere, vi søger til ATP’s kontor i Frederikshavn.

Har du lyst til at gøre en forskel på pensionsområdet?
I ATP løser vi opgaver for næsten alle borgere og virksomheder i Danmark. Årligt er vi i kontakt med knap halvdelen af alle danskere, fordi de fx modtager folkepension, har en arbejdsskade eller skal have udbetalt feriepenge.
I ydelsesområdet Pension arbejder vi med førtids- og folkepension samt en række tillægsydelser, herunder pensionsforhold for danskere bosat i udlandet. Hver dag er vi i kontakt med borgere, enten i telefonen eller gennem deres digitale henvendelser.
Som kunderådgiver er det dig, der sikrer, at borgerne får en enkel og effektiv service – også når reglerne er komplekse.
Vi sørger for en god og grundig oplæring, som er en kombination af undervisning og praksis. Det betyder, at du hurtigt selv får lov til at løse sager og møde kunden i telefonen med sparring fra dine kolleger.
Du kan høre Anders, som er kunderådgiver, fortælle mere om arbejdet her: https://film.atp.dk/ny-afmeldingandersdet-bedste-ved-at.
Kan du skabe mening for kunden og sikre høj kvalitet i sagsbehandlingen?
Vi ser gerne, at du har en relevant uddannelsesbaggrund samt erfaring fra en myndighed eller kundekontaktfunktion.
Som person er du fleksibel og trives i en hverdag med forandringer. Du kommunikerer klart og professionelt og kan formidle komplekse regler i et sprog, som borgerne forstår.
Desuden er det centralt, at du:
- motiveres af at yde god og effektiv kundeservice via telefonen
- kan lide at hjælpe, informere og vejlede både borgere og kolleger
- er god til IT-systemer og en kompetent bruger af Office-pakken
- er skarp til tal og kan lide komplekse opgaver.
Vil du arbejde til gavn for samfundet?
I Frederikshavn glæder vi os til at byde dig velkommen i vores moderne kontorfaciliteter med central beliggenhed – let tilgængeligt, uanset om du kommer med bil eller offentlig transport. Her bliver du en del af et hus med mere end 270 kolleger, der arbejder med flere af de ordninger, ATP administrerer.
Vi går op i godt kollegaskab og insisterer på en venlig arbejdskultur – med nær ledelse, personlig udvikling, sammenhold og sundhed. Hos os skal det være både meningsfuldt og rart at gå på arbejde.
I Udbetaling Danmark er vi lidt over 1000 medarbejdere på landsplan, der rådgiver borgere, sagsbehandler og udvikler de it-systemer, som får velfærden i Danmark til at fungere. Det betyder, at du bliver en del af en stor og kompleks organisation, hvor du kan lære meget og samtidig være med til at gøre en forskel for den enkelte borger.
Vi tror på et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte – og det har vi. Til gengæld forventer vi, at du er nysgerrig, engageret og tager ansvar for både din egen faglige udvikling og de fællesskaber, du bliver en del af.
Kort fortalt får du en arbejdsplads med mening, ambition og balance. Vi stiller høje krav til faglighed og eksekveringsevne, men vi giver også rammerne til, at du kan trives, udvikle dig og være en del af stærke kollegiale fællesskaber.
=dig? Så send os dit CV
Send os dit CV senest søndag den 19. oktober. Når du sender dit CV via vores system, får du mulighed for kort at beskrive din motivation for at søge stillingen.
I ATP arbejder vi for en fair rekrutteringsproces, og derfor beder vi dig om ikke at vedhæfte billede i dit CV eller angive din alder, når du søger.
Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart december eller januar. Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her: https://www.atp.dk/rekrutteringsforloeb-i-atp
Vær opmærksom på, at vi inden ansættelse indhenter straffeattest, der ikke må give anledning til bemærkninger.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef, Brian Thaarup Madsen, på tlf. 51 60 28 29.
Til annoncører og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig uopfordrede henvendelser om annoncering, kandidater, produkter og ydelser i forbindelse med stillingsopslag og rekrutteringer. Vi beder om, at dette respekteres, og at vores ledere og medarbejdere ikke kontaktes i den henseende.
#LI-hybrid