Leder til kundecenter/ATP’s Serviceteam i Vordingborg
Har du erfaring med drifts- og personaleledelse? Er du interesseret i en omskiftelig hverdag og en dynamisk opgaveportefølje? Så er det dig, der skal lede en stor gruppe medarbejdere i vores Serviceteam, hvor størstedelen af medarbejderne er i gang med et sabbatår.

Kan du motivere og sikre høj kvalitet?
I ATP er vi på udkig efter en sektionschef til vores Serviceteam, der består af ca. 100 medarbejdere, der er ansat i tidsbegrænsede fuldtidsstillinger.
Vi besvarer telefoner og løser udvalgte administrative opgaver inden for de ydelsesområder, ATP administrerer. Vi supporterer fx, når det drejer sig om pension, familieydelser, boligstøtte og barsel.
Lige nu søger vi en leder til lederteamet på i alt fire ledere.
Du får ansvar for 20-25 medarbejdere i Vordingborg, og det bliver dig, der:
- sørger for, at kerneopgaverne leveres med høj kvalitet, og at servicemål overholdes
- sikrer motivation og engagement i teamet
- indgår i et dagligt og tæt samarbejde med afdelingens øvrige tre ledere
- garanterer høj service til vores samarbejdspartnere og interne kunder.
Du arbejder tæt sammen med dine tre lederkolleger, der fysisk sidder i Hillerød
Stillingen kræver fysisk tilstedeværelse hver dag i Vordingborg.
Skaber du overblik og engagement?
Du har måske en HD/masteruddannelse/diplom i ledelse eller lignende. Men det vigtigste er, at du har flere års erfaring med drifts- og personaleledelse fra et kundecenter eller tilsvarende.
Konkret er du:
- den styrende og gennemførende ledelseskraft, som sørger for, at deadlines overholdes, og at der bliver fulgt op
- i stand til at fastholde et struktureret overblik over opgaver og daglige prioriteringer
- i stand til at skabe følgeskab, når opgaverne kræver hurtige tempo- og sceneskift
- den støttende og samlende faktor, der sikrer samarbejde, holdånd og trivsel blandt dine medarbejdere.
- i besiddelse af gode samarbejdsrelationer
Vil du arbejde til gavn for samfundet?
Vi tilbyder et udviklende job og en dagligdag med fokus på høj produktivitet og kvalitet, der skaber værdi for vores kolleger i ATP og for de borgere, vi er i kontakt med.
Du indgår i en afdeling, hvor mere end 90% af de ansatte afholder et sabbatår. På den måde kan vi garantere et uformelt og entusiastisk miljø. Og du kan være med til at påvirke vores medarbejdere, når de varetager et udviklende job, modnes og bidrager til vigtige samfundsopgaver.
Du kan få et kig ind i opgaven og Serviceteamet på Mads’ LinkedIn-profil, hvor han deler lidt fra hverdagen som leder for Serviceteamet i ATP: https://www.linkedin.com/in/mads-b%C3%BClow-olsen/recent-activity/all/
I ATP er barren sat højt, både når det gælder faglighed, godt kollegaskab, trivsel og sundhed.
=dig? Så send dit CV
Send os dit CV senest søndag den 2. november. Når du sender dit CV via vores system, får du mulighed for kort at beskrive din motivation for at søge stillingen.
I ATP arbejder vi for en fair rekrutteringsproces, og derfor beder vi dig om ikke at vedhæfte billede i dit CV eller angive din alder, når du søger.
Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart hurtigst muligt. Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her: https://www.atp.dk/rekrutteringsforloeb-i-atp
Vær opmærksom på, at vi inden ansættelse indhenter straffeattest, der ikke må give anledning til bemærkninger.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte en af dine kommende lederkolleger Mads Bülow-Olsen på tlf. 3012 6552 eller mail mabo@atp.dk.
Til annoncører og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig uopfordrede henvendelser om annoncering, kandidater, produkter og ydelser i forbindelse med stillingsopslag og rekrutteringer. Vi beder om, at dette respekteres, og at vores ledere og medarbejdere ikke kontaktes i den henseende
#LI-hybrid