Leder til sektion i kundecenter

Har du erfaring med drifts- og personaleledelse? Er du interesseret i en omskiftelig hverdag og en dynamisk opgaveportefølje? Så er det dig, der skal lede en stor gruppe medarbejdere i vores Serviceteam, hvor størstedelen af medarbejderne er i gang med et sabbatår.

I ATP er vi på udkig efter en erfaren leder til en sektion i vores Serviceteam, der består af ca. 100 medarbejdere, som er ansat i tidsbegrænsede fuldtidsstillinger.

Vi besvarer telefoner og løser udvalgte administrative opgaver inden for de ydelser, ATP administrerer. Vi supporterer fx, når det drejer sig om pension, familieydelser, boligstøtte og barsel.

Du bliver en del af lederteamet på i alt fire sektionschefer.

Din rolle:
Du får ansvar for 20-25 medarbejdere i Vordingborg, og det bliver dig, der:

  • sørger for, at vores opgaver bliver leveret med høj kvalitet, og at servicemål overholdes
  • sikrer motivation og engagement i teamet
  • leder et team, hvor mange sidder i deres første job, og hvor du er med til at give dem det bedste afsæt for deres videre udvikling
  • indgår i et dagligt og tæt samarbejde med afdelingens øvrige tre ledere, der fysisk sidder i Hillerød.
  • garanterer høj service til vores samarbejdspartnere og interne kunder.

Stillingen kræver fysisk tilstedeværelse hver dag i Vordingborg.

Du er:
Du har måske en HD/masteruddannelse/diplom i ledelse eller lignende. Men det vigtigste er, at du har flere års erfaring med drifts- og personaleledelse fra et kundecenter eller tilsvarende, hvor din ledelseskapacitet er medvirkende til god trivsel, høj motivation og gode resultater.  

Konkret er du:

  • den styrende og gennemførende ledelseskraft, som sørger for, at deadlines overholdes, og at der bliver fulgt op
  • i stand til at fastholde et struktureret overblik over opgaver og daglige prioriteringer
  • i stand til at skabe følgeskab, når opgaverne kræver hurtige tempo- og sceneskift
  • den støttende og samlende faktor, der sikrer samarbejde, holdånd og trivsel blandt dine medarbejdere.
  • i besiddelse af gode samarbejdsrelationer

Du får: 
Vi tilbyder et udviklende job og en dagligdag med fokus på høj produktivitet og kvalitet, der skaber værdi for vores kolleger i ATP og for de borgere, vi er i kontakt med. 

Du indgår i en afdeling, hvor mere end 90% af de ansatte afholder et sabbatår. På den måde kan vi garantere et uformelt og entusiastisk miljø. Og du kan være med til at påvirke vores medarbejdere, når de varetager et udviklende job, modnes og bidrager til vigtige samfundsopgaver. 

Du kan få et kig ind i opgaven og Serviceteamet på Mads’ LinkedIn-profil, hvor han deler lidt fra hverdagen som leder for Serviceteamet i ATP: https://www.linkedin.com/in/mads-b%C3%BClow-olsen/recent-activity/all/

I ATP er barren sat højt, både når det gælder faglighed, godt kollegaskab, trivsel og sundhed.

Dit næste skridt? Send dit CV
Send os dit CV senest torsdag den 15. januar. Når du sender dit CV via vores system, får du mulighed for kort at beskrive din motivation for at søge stillingen.

I ATP arbejder vi for en fair rekrutteringsproces, og derfor beder vi dig om ikke at vedhæfte billede i dit CV eller angive din alder, når du søger. 

Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart hurtigst muligt. Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her: https://www.atp.dk/rekrutteringsforloeb-i-atp

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte en af dine kommende lederkolleger Mads Bülow-Olsen på tlf. 30 12 65 52 eller mail mabo@atp.dk.

Af sikkerhedsmæssige årsager og for at beskytte værdier og datainfrastruktur indhenter ATP straffeattest på alle inden ansættelse, ligesom vi i forbindelse med indgåelse af kontrakten beder om at se en kopi af dit pas. Straffeattesten må ikke give anledning til bemærkninger og slettes umiddelbart efter, at den er vurderet.

Til annoncører og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig uopfordrede henvendelser om annoncering, kandidater, produkter og ydelser i forbindelse med stillingsopslag og rekrutteringer. Vi beder om, at dette respekteres, og at vores ledere og medarbejdere ikke kontaktes i den henseende.
#LI-hybrid

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP medarbejder