Lønspecialist til Payroll i ATP’s HR-afdeling
Har du styr på løn, afstemninger og tidsregistrering? Kan du holde overblik i en hverdag, hvor både drift og ad hoc-opgaver fylder? Og vil du være en del af et lille team, hvor vi sparrer tæt og har det godt sammen? Så er det måske dig, vi søger.
Som lønspecialist i Payroll bliver du en central del af HR Operations og får en bred kontaktflade i hele organisationen. Din vigtigste opgave er at sikre, at alle knap 3.000 medarbejdere i ATP får korrekt og rettidig løn – og at de får den hjælp, de har brug for.
Dine opgaver bliver bl.a. at:
- udbetale løn og håndtere tidsadministration
- administrere lønkørsler og sikre korrekte lønrelaterede afstemninger (skat, økonomi, lønsystem)
- indberette og afregne til offentlige myndigheder
- besvare spørgsmål fra kolleger, medarbejdere og ledere om løn og tid
- løse forskellige ad hoc-opgaver, som naturligt opstår i en travl HR-funktion.
Du er:
Du er formentlig regnskabs- eller kontoruddannet, men vigtigst af alt har du erfaring med udbetaling og afstemning af løn fra en offentlig eller privat virksomhed og kan med nogen oplæring arbejde selvstændigt.
Du er en rutineret bruger af Excel og måske har du endda kendskab til SAP-systemer.
Som person er du en teamspiller og bidrager med din viden og din energi. Du synes om de mange uforudsigelige opgaver, der rammer en HR-funktion. Du lægger vægt på at yde en høj service og modtager dine omgivelser med et smil.
Det vi kan tilbyde:
Du bliver en del af Payroll-teamet i HR Operations – med dig bliver vi et lille team på i alt fire kolleger, hvor vi hjælper hinanden, griner sammen og sparrer på tværs. Du får samtidig tæt adgang til den viden, der findes i resten af HR.
Du bliver en del af HR Operations, hvor vi er 14 kolleger fordelt på fire mindre teams; Payroll, HR Support, HR Legal og Proces & Data.
Stillingen er omfattet af HK Kontor-overenskomsten. Som medarbejder hos ATP får du moderne rammer, fleksibilitet, mulighed for hjemmearbejde op til to dage om ugen og en lang række personalegoder.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling stilling, men for den rette kandidat er vi klar til en dialog om en stilling på deltid ned til 30 timer ugentligt.
Dit næste skridt? Send dit CV
Send os dit CV senest mandag den 8. december kl. 12. Når du sender dit CV via vores system, får du mulighed for kort at beskrive din motivation for at søge stillingen.
I ATP arbejder vi for en fair rekrutteringsproces, og derfor beder vi dig om ikke at vedhæfte billede i dit CV eller angive din alder, når du søger.
Vi håber på opstart den 1. februar 2026. Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her: https://www.atp.dk/rekrutteringsforloeb-i-atp
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of HR Operations Line Budtz Pedersen på tlf. 41 47 31 35 eller mail lipd@atp.dk.
Af sikkerhedsmæssige årsager og for at beskytte værdier og datainfrastruktur indhenter ATP straffeattest på alle inden ansættelse, ligesom vi i forbindelse med indgåelse af kontrakten beder om at se en kopi af dit pas. Straffeattesten må ikke give anledning til bemærkninger og slettes umiddelbart efter, at den er vurderet.
Til annoncører og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig uopfordrede henvendelser om annoncering, kandidater, produkter og ydelser i forbindelse med stillingsopslag og rekrutteringer. Vi beder om, at dette respekteres, og at vores ledere og medarbejdere ikke kontaktes i den henseende.
#LI-hybrid