Telefonsupporter (midlertidig ansættelse)
Kan du hjælpe kunder i telefonen og skabe klarhed på spørgsmål i komplekse situationer? Vil du have et spændende job frem til august 2026? Og vil du være en del af en arbejdsplads, hvor vi vægter at give gode kundeoplevelser og være gode kolleger? Så er du en af de telefonsupportere, vi søger i Frederikshavn.

Hvad bliver dine opgaver?
Som telefonsupporter bliver du en del af et team, der vejleder vores kunder (lønmodtagere og virksomheder) om fx feriepenge, løn ved konkurs eller indefrosne feriemidler mv. Du bliver den første, kunderne kommer i kontakt med, og din indsats har stor betydning for, at kunderne får et godt møde med os.
Din vigtigste opgave er at lytte, forklare og gøre det komplekse lidt lettere at forstå for de kunder, du er i dialog med.
Som telefonsupporter får du et job, hvor du:
- giver kunderne vejledning på telefonen, som kan give dem klarhed på deres spørgsmål – de har fx spørgsmål til deres feriepenge eller løn, de har til gode, når en arbejdsgiver er gået konkurs
- arbejder med lettere sagsbehandling
Du får en grundig oplæring i både regler og systemer, så du er godt klædt på til opgaven.
Hvad skal du kunne?
Du behøver ikke at have erfaring, men vi forestiller os, at du:
- har lyst til en kundevendt hverdag og er god til at lytte og kan forklare ting enkelt og klart i telefonen
- er pligtopfyldende og struktureret, for du får et vigtigt job, hvor du kommer til at gøre en forskel – både for kollegerne på kontoret og for tusindvis af kunder ude i virkeligheden
- har erfaring med Office-pakken, for du kommer især til at arbejde med Outlook, Word og Excel
- er en god kollega, der spreder arbejdsglæde omkring dig.
Løn fastsættes efter gældende overenskomst, og du bliver omfattet af en attraktiv pensionsordning samt sundhedsforsikring.
Hvor kommer du til at arbejde?
Du bliver tilknyttet en af tre afdelinger: Lønmodtagernes Garantifond, Lønmodtagernes Feriemidler og FerieKonto, og dem skal vi nok fortælle dig meget mere om.
I ATP Frederikshavn bliver du en del af en arbejdsplads, hvor vi alle siger godmorgen til hinanden, hvor vi gør meget ud af det sociale, og hvor du kan være med i alt fra foredrag om arbejdsglæde til cykelkonkurrencer og andre sociale aktiviteter.
Her kan du se nogle af dine kommende kolleger fortælle om ATP i Frederikshavn: https://film.atp.dk/video/110754108/atp-frederikshavn-som-arbejdsplads
=dig? Så send os dit CV
Send os dit CV senest søndag den 15. juni. Når du sender dit CV via vores system, får du mulighed for kort at beskrive din motivation for at søge stillingen.
I ATP arbejder vi for en fair rekrutteringsproces, og derfor beder vi dig om ikke at vedhæfte billede i dit CV eller angive din alder, når du søger.
Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her: https://www.atp.dk/rekrutteringsforloeb-i-atp
Stillingen er en midlertidig ansættelse. Tiltrædelse aftales ved ansættelse, men vil tidligst være fra den 4. august 2025 og frem til den 31. august 2026, og er på 37 timer om ugen.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionschef Jessica Christiansson på tlf. 93 95 19 73
Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende.
#LI-hybrid